Bu bölüm benim için çok özel bir bölüm.
Umarım beğenirsiniz........gittim ben baysss
---------------
Herkesin ilkleri vardır. İlk dondurmamız, ilk oyuncağımız, ilk elbisemiz, ilk hayal kırıklığımız.. Ve ilklerimizi hiçbir zaman unutamayız. Belki de bu unutamadığımız ilklerimiz sayesinde ayakta duruyoruz. Belki de unutamadığımız ilklerimiz yüzünden üzüldük. İlk kaybetmemiz gibi.
İlk kaybetmemizin son olması dileğiyle....
Asui sabah erkenden kalkmış, denizde yüzüyordu. Asui'yi su ayakta tutuyordu. Belki de özgünlüğü olmasaydı ayakta duramayabilirdi. Asui bunu düşünüp yine kendisini mutlu etti. Fakat bir şey vardı. Her defasında onu mutsuz eden, onun sevincini kaçıran..... Asui daha fazla kendisini üzmemek için sudan çıktı ve okul yoluna doğru gitmeye başladı.
Sınıfa girdiğinde Uraraka'yı göremedi. Hemen önündeki sırada oturan Deku'ya sordu "Deku, Uraraka nerde biliyor musun?"
"Dün okul çıkışı bana teşekkür ettikten sonra ben bir süre Momo'ya gözükmeyim demişti. Ama Uraraka asla okulu aksatmaz, gelir birazdan." Asui Deku'ya teşekkür edip yerine geçti.
Bakugo sınıftaki kızlarla konuşuyordu. Momo sınıfa girince hemen Bakugo'nun yanına gidip Bakugo'nın kolunu tuttu ve "Günaydın kızlar" dedi. Bakugo Momo'nun dudağına ufak bir öpücük kondurduktan sonra kendi sırasına geçti.
Kısa bir süre sonra sınıfa Uraraka girdi. Deku ve Asui'nin gözlerinin içi gülerken Momo çok sinirli bakıyordu. Ama sesini çıkartmadı. Ve hocaları Tenya sınıfa girdi.
"Herkese günaydın arkadaşlar, umarım hepiniz iyisinizdir, mutlusunuzdur. Bugün sizlerle beraber felsefe dersimizde telepatiyi işleyeceğiz. Fakat ondan önce size konuyla hiçbir bağlantısı olmayan, sırf düşünme egzersizi olarak bir sorum var. Tavuk mu yumurtadan çıkar yoksa yumurta mı tavuktan çıkar? Herkes cevabını dağıtacağım küçük kağıtlara yazsın lütfen."
Tüm sınıf soruyu düşünüyordu. Bu sırada Tenya hoca kağıtları dağıtmıştı. Herkes cevabını yazıp hocaya verdikten sonra hoca derse başladı. "Evet arkadaşlar, beynimizi de açtığımıza göre artık derse başlayabiliriz. Bu derste dediğim gibi telepatiyi işleyeceğiz. Hepinizin ikili eş olmasını istiyorum. Ben üçten geriye doğru sayacağım sizde aynı anda aklınıza gelen ilk kelimeyi söyleyeceksiniz. Ne kadar çabuk aynı kelimeyi söylerseniz, o kadar telepatiniz yüksek demektir. O zaman üçten geriye sayıyorum."
3-2-1..
Kirishima ile Bakugo aynı anda
"Top" dediler. İkiside beşlik çakarak güldüler. Hocada onları tebrik etti. Sınıfın geri kalanıda 15 dakika sonra oyunu bitirerek dersi bitirdiler. Teneffüste her zamanki gibi Kiriyle Bakugo top oynadılar. Deku'da öğretmenler odasındaki öğretmenlerle konuşuyordu. Uraraka, Asui'ye kantinden çikolatalı süt ısmarlamıştı. 5 dakika sonra zil çaldı ve derslerine geçtiler.
Yaklaşık 6 dersede girdiler ve son olarak günün son dersi olan resim dersine girdiler. Resim dersinde hoca konuşmaya başladı "Evet arkadaşlar bugün hiç konuşmayı uzatmadan çizeceğiniz resmin konusunu söylüyorum. Bugün en sevdiğiniz kişiye bir resim yapacaksınız. İstediğiniz gibi olabilir. İyi kötü her şekilde. Yeterki bir anlamı olsun. Resimlerinize başlayabilirsiniz."
Bazıları arkadaşlarına, bazıları ailelerine resim çiziyordu. Hatta evcil hayvanına resim çizen bile vardı. Fakat Asui çok özel birisine resim çiziyordu. Bakugo Kirishima'ya kendisinin bomba attığı ve Kiri'yi kurtardığı bir resim çizmişti. Kirishima ise annesine bir buket çiçek resmi çizmişti. Momo Bakugo'ya bir kalp resmi çizmişti. Kalbin içindede Bakugo ve Momo vardı. Geri kalanlarda aynı şekilde resimler çizmişlerdi. Asui 'de resmini bitirmişti.
Okul bittiği anda Uraraka'ya görüşürüz diyip koşa koşa ayrılmıştı okuldan. Elinde çizdiği resmiyle ağaçlıkların arasında bir yere gidiyordu. Sonunda gideceği yere varmıştı. İçeri girdikten sonra yaklaşık beş dakika kadar yürüdükten sonra sonunda S ile başlayan kısma gelmişti. Sonunda Sofia Meer yazan tabutu bulunca tabutun yanına çömeldi. Ve konuşmaya başladı. "Üzgünüm çiçek getiremedim ama sana özel bir şey getirdim. Ayrıca kusura bakma 2 haftadır gelemiyorum ziyaretine Tenya Öğretmen buluşmamıza ara vermem gerektiğini söyledi. Aslında ziyaretler kısa sürermiş. O yüzden ben sana çizdiğim resmi bırakıp gidiyorum görüşürüz." Asui elindeki resmi bırakıp evine gitti.
Resimde iki kız şemsiyenin altında el ele tutuşuyorlardı. Ve elleri havada, yağmurun altında ellerini ıslatıyorlardı.
Guyssssssssssssssssss 2. bölüm bitti. What are u thinkinggggggggg? Bu bölüm beni çok üzdü, umarım sizi de üzmüştür. Sakın üzülmeyin
Herkesin ilkleri vardır. İlk dondurmamız, ilk oyuncağımız, ilk elbisemiz, ilk hayal kırıklığımız.. Ve ilklerimizi hiçbir zaman unutamayız. Belki de bu unutamadığımız ilklerimiz sayesinde ayakta duruyoruz.
Bu cümle beni mutlu ediyor. Lütfen bölüm hakkında düşüncelerinizi yazın.
Değerlendirmeyi unutmayın guuysss.
https://forms.gle/wonCjPRyR1kRkDhn8
GUys yapın şu saçma şeyi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Sadece Atışından İbaret Değildir
FanfictionGUyssssssssssssssssssssss this is my porpusiiiiiiiiiiii