Hádka

217 7 3
                                    

Vstala som do školy o 6:00 ako vždy. Umyla si zuby, namalovala sa a obliekla. O 7:59 som vyšla z bytu, strčila si slúchatká do uší a púštala so msi pesníčky. ,,Čau'' povedala som. ..Ahoj'' Kamoška ma ako vždy čakala na zastávke odkiaľ sme spolu chodili do školy. ,,Ideme aj pre Dea?'' ,,Jj'' Dea je moja a Nancyna kamoška. Každé ráno jej zvoníme pred bránou a pokračujeme na ceste do školy. 

*Cŕŕŕŕŕń* Zazvonil zvonček a vedeli sme, že zas musíme ísť na veľkú prestávku von. Ako sme išli dole schodami s Nancy, Dea okolo nás preletela ako blesk. ,,Čo jee?'' Spýtala som sa ale nereagovala. Vonku bola sama a my sme zase rozmýšľali prečo je naštvaná. ,,Čo jej je zase, už ma to nebaví furt sa s ňou hádať'' ,,Netuším ale ani mna to nebaví'' Keď sme sa vrátili do triedy počula som iba ako sa Dea bavila s Becky. ,,Ešte včera hovorila ako ju neznáša'' Nancy povedala. ,,Asi tak'' pokračovala som. 

Po vyučovaní za nami prišli Becky aj s Dea a s ich tretiou ''kamoškou'' Bree. Nemala som ich v láske aj keď sme sa pred tým spolu bavili úplne v pohode. ,,Musíme sa porozprávať'' Povedala mi Becky. ,, My sa s vami už nemáme o čom baviť!'' Povedala som útočním tónom. ,,Ale máte!'' 

- Toto naše bavenie/nebavenie už musí skončiť.

- Nemyslím si !! 

- Pozri ak proti mne niečo máš tak mi to povedz, nič som ti nespravila.

Tá posledná veta ma poriadne vytočila : ,,Nič?? Zničila si všetko čo sa dá, nadávala si na moju rodinu, poštvala si proti nám Dea a teraz sa tváríš ako anjelik??'' Ja a Nancy sme sa naštvali, treskli dverami a odišli domov...

Toto je prvá časť Dear 5SOS. Dúfam, že sa páči a že ju budete čítať :) Za gramatické chyby sa ospravedlňujem :D Je to skutočný príbeh ale kvoli annonymite som zmenila mená ;)

Dear 5SOSWhere stories live. Discover now