Zachránili ste ma ♥

120 6 2
                                    

Vedela som už celú ich históriu, ich životopisy, VŠETKO! Bolo to super nájsť niekoho ako oni. Mala som skvelý život. Ale nie nadlho.... Pred tým než som prišla na novú školu nemala som vela kamarátov ale o dva roky neskor sme si písali na FB a boli sme ako bratia a sestri. Chodili sme von každý deň od 9 do 9. No potom sa pred letom niečo pokazilo! Bola som vo 5SOSFAM a celá nedočkavá som čakala na album :3 A keď zistili ako ich milujem začali si z nich robiť srandu typu čo sú to za teploši a tak. Samozrejme, že ma to naštvalo tak som odišla. No na FB sa mi začali ospravedlňovať a zas bolo všetko v pohode. 

..........................

Deň pred prázdninami sme sa strašne pohádali a viac spolu nehovorili :( Mrzelo ma to ale 5SOS ma vždy vytiahli zo sĺz. V deň keď sme odchádzali na dovolenku vyšiel album tak som nemala čas ho počúvať, rýchlo som ho stiahla a počúvala až v Grécku. ,,Ako mohol byť tak blbý?'' počula som slabo cez slúchatka. ,,Kto?'' ,,Nikto!!'' ,,Čo sa stalo??'' Bola som zvedavá až som konečne prišla na to čo sa dej. Presne si pamatám, hrala pesnička Long Way Home. 

- Asi by to mala vedieť!

- Čo by som mala vedieť???? 

- Ako zomrel tvoj dedko. 

Nechápala som ale nadalej som teda počúvala. 

- Veď na rakovinu..

- Nie. Predávkoval sa liekmi keď bol opitý.

Vedela som, že zomrel tesne než som sa narodila, vedela som, že nechcel aby moji rodičia mali druhé dieťa ale toto som vážne nevedela! ,,Prečo mi to hovoríte až teraz?'' spýtala som sa. ,,Vedeli sme, že by si bola smutná.'' Zistila som, že keby moj dedko nebol alkoholik, žil by! Zamkla som sa do kúpelne zo slúchatkami v ušiach, počúvala album a prezeral som si ich fotky. ,,Pomožte mi :'('' Sedela som v sprchovom kúte, plakala, počúvala a pozerala na ich fotky. Po pol hodine som vyšla vysmiata lebo som pozerala Funny Moments XD. 5SOS ma zachránili. No potom prišiel daľší šok keď sme boli na pláži. Sedeli sme, moja sestra s mamou sa rozprávali a ja som im skočila do reči, ,,Prečo ste sa s otcom rozviedli?''

Ták dalšia časť Dear 5SOS :3 Dúfam, že sa páči a prepáčte za gram.chyby, mám blbú klávesnicu :D Napíšte komenty čo si myslíte, prípadne zdielajte aby sa zvýšili views :) Love ya. 

Dear 5SOSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin