Hiç beklemeden konuya giriyorum, çünkü sinirlerim tavan yaptı.
Bugün resim dersimiz vardı ve biz bu haftanın konusunu önceden bitirmiştik. Hoca da boş kalmayalım diye gökkuşağı temalı bir resim istedi. Ben de zaten taslağı hazır olan, medyadaki resmi yapmaya karar verdim.•••
•••
Sırf bu resmi çizdim diye beni dersten attı.
Ha bir de bununla kalmamış, bir kaç hafta dersime katılma deyip, notuma 30 girmiş.
Kadına bak ya!
Beklesin o, ben onu müdürlüğe şikayet edicem.İşte bizim de bir arkadaş grubumuz var. Dersten sonra grupta hoca hakkında konuştuk. Özel bir nedeni var mı acaba diye (arada sövdük tabi). En sonda da bütün mesajlari sildik, çünkü anlarımız görürse ağzımıza sıçar.
Yani bu yaptığınız doğru mu hocam ya!
Şaka mısınız siz?!•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Gerçekten hocaya çok pis sinir oldum. O bana bir kaç hafta demiş olabilir, ama ben onun dersine bir daha asla girmem.
Notuma da isterse sıfır gitsin, affedersiniz ama şeyimde bile değil artık.Ya tamam desteklemiyor olabilirsin ama biraz saygı göster ya.
Zaten beni dersten attıktan sonra, sınıfa o tür insanları sanki bir canavar gibi anlatmış. Grupta söylediler.O kadını alıp boğasım var...
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Şimdi konudan tamamen alakasız bir şey söylemek istiyorum.
noemifujoshi , kirishima03eijirou ,
kesinbeniyiyimdir ,
yaoiixboi ,
BenimTuruncum ,
gun_and_blood ,
ladybukelamun
Sokakhayaleti ,
shinsouchan
gereksizlandinRTEsi ,
yazarokuruyur2
black_clover28 ,
_cassie__chan_ ,
Ve son olarak tianamychan .Burada yer alan herkese teşekkür ederim. Resimlerime yorum yapıp beni mutlu ettiğiniz için.
Ama tianamychan için ayrı bir teşekkür etmek istiyorum.
Kitabı bıraktıktan sonra yayımladığım ilk bölümde bile yorum yaptı, ve şaşırdım yani ne diyim.Şu an geri döndüm ve elimden geldiğince de aktif olmaya çalışıyorum.
Bu kitabı okuyan herkesi çooooo~k seviyorum.
Bilin istedim.
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-𝙲̧𝚒𝚣𝚒𝚖 𝙳𝚎𝚏𝚝𝚎𝚛𝚒-
RandomÇizimlerinin çoğunu internetten bakarak yaptım. Umarım yaptığım çizimleri beğenebilirsiniz.