o n e

2.9K 180 55
                                    

Bu kurgunun şarkısı:Minami - Crying For Rain

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kurgunun şarkısı:
Minami - Crying For Rain



Rüzgar, genç kızın yukarı doğrulttuğu avuç içlerine yumuşacakça temas ediyor beline kadar uzanan siyah gür saçlarını dağıtıyordu. Yıldızların süslediği koyu laciverte bürünmüş gökyüzüne bakmayı kesip bakışlarını ayak ucuna indirdi. Kaç metre yükseklikteydi?
50 veya 100? Yoksa abartıyor muydu?
Atlarsa bedeni kaç saniyede yerle buluşurdu?

Üzerinde durduğu boyuna sadece 30 santim olan beton duvarın üzerinde ufak bir adım daha attı.

En iyi seçeceğim bu, diye yineledi içinden.

Gururuyla kendisini öldürmek, şimdi ölmezse başına gelecek durumdan daha iyi olduğunu varsaymış bu binanın çatısına gizlice çıkmıştı. Başta cesareti sıfıra yakındı lakin kendi kendini teselli ederek güvenini tamamlamıştı.

Rüzgar hızlandı. Kulaklarını uğuldatıyordu. Dengesini korumak imkansızlaşmıştı sanki. Giydiği okul eteği havalandı, hemen kollarını iki yana sarkıttı. Kasım aynın soğuğu çıplak bacaklarını üşütüyordu.

"İşte buraya kadar."
Derin bir nefes aldı. Kolundaki, annesinden geriye kalan tek şeyi, saat deli gibi ötüyordu. Kalp atışları adrenalinin artışından dolayı hızlanmış olmalıydı. Göğüs kafesi inanılmaz bir acıyla doldu. Boğazı kurudu. Yeniden göz yaşları kızarmış yanaklarının üzerine doğru süzüldü.

Atlamaya artık tamamen hazırdı.

Kolundaki saati gevşetirken hiç beklemediği bir şey oldu. Bedeni onun isteği dışında dengesini kaybetmiş bir şey tarafından arkaya çekilmişti.

Yumuşak bir zemine düşüş yaptı. Saati kolundan fırlayarak paramparça oldu.

"Çok şükür."

Sıkıca yumduğu gözlerini duyduğu derin ve kalın bir sesle kocaman açtı genç kız.
Önce şaşkınca etrafa bakınmış sonrasında onu sıkıca tutan bedenin üzerinden bir hışımla kalkmıştı. Göğüs kafesi acıyordu.
"Ne yaptığını sanıyorsun?!"
Diye bağırdı. Bir yandan da göğüs kafesini baskılamak için eliyle gerdanına sertçe bastırıyordu.

Genç oğlan, uzandığı yerden kalktı ve üzerini silkti. Karşısındaki kızı atlamaktan kurtardığı için bir nebze içi rahatlamıştı. Bu görüntüye, bir yabancı da olsa, tekrar katlanamazdı.

Chaeyoung, karşısında Yunan Tanrısı gibi dikilen her halinden zengin olduğu belli olan çocuğa gürlemeden önce iki büklüm olan bedenini düzeltti.

sweet talk || one night friendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin