"Annemi dün kaybettim."
Diye başladı lafa. Sesi titremişti. Gözlerinin önüne gelen sahne ile mide kasıldı. Kalbine ok misali saplandı hüzün."Boşanmak istiyorum."
Kararlılıkla konuşan anne Hyeri, leş gibi alkol koksada gram sarhoş olmayan acımazsız kocasının önünde beklenmedik bir şekilde dimdikti.Chaeyoung başını soru bankasından kaldırmadan içeriden gelen gürültüyü dinledi.
Baba Doohyun karşısındaki kadını dikkate almadan arkasındaki tekli koltuğa kendini attı. Hyeri'nin Chaeyoung için biriktirdiği üniversite parasını gelmeden önce kumarda kaybetmemiş gibi rahattı.
"Açım. Yemek getir."
Diyerek eliyle kadını içeriye gitmesini gösterdi."Sehpanın üzerindeki belgeleri zorluk çıkarmadan imzala Doohyun."
Doohyun yine takmamıştı. Yakışıklı suratının aksi bir karakteri vardı. Yıllardır işsizdi. Evi geçindirmeye çalışan karısını defalarca kez aldatmıştı, dövmüştü ve bir kadına yapılmayacak çoğu pisliği yapmıştı.
Hyeri daha fazla dayanamıyordu. Chaeyoung'un da sürekli ona dedi gibi artık boşanıp bu adamdan kurtulmak istiyordu."Daha rahat mı orospuluk yapmak istiyorsun yoksa?"
Alayla konuştu. Hyeri'nin gözleri kocaman açılmış kocasının ona bulunduğu ithama inanamamıştı.Doohyun oturduğu koltuktan çevik vücudunun yardımıyla hızla kalkıp kadının saçına asıldı. Hyeri'nin attığı çığlık tüm evin duvarlarını inletmişti adeta.
Adam sıkıca tuttuğu saç tutamlarını aşağıya çekiştirip kadına diz çöktürdü. Sehpanın üzerindeki kağıtları gösterdi.
"Beni sevmiyor musun Hyeri?
Yoksa başkası mı var, ha?! Söylesene kim o piç kurusu?!"
Gür sesi kadının kulağını çınlattı. Saç diplerindeki acı yüzünden buluşturduğu suratını kocasına çevirdi."Kimse yok! Bırak beni!"
Chaeyoung hızla yerinden kalkıp salona koştu. Kolundaki saat hızlanan kalp atışları sebebiyle bipleyip duruyordu.
"Yalan söyleme!"
"Söylemiyorum! Bırak beni!"
Diye karşılık verdi fakat bu Doohyun'un daha çok sinirlenip kafayı yemesine sebep olmuştu.Chaeyoung araya girmeye çalıştı. Babasının gözü dönmüş gibiydi.
Hyeri'nin kafasını sertçe sehpaya vurdu ve ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sweet talk || one night friend
Fanfiction"Tek gecelik ilişkiyi duymadın mı hiç? Biz de tek gecelik arkadaş olacağız." Ya Taehyung ilk aşkıyla en umutsuz bir durumda tanıştıysa?... Mini Fic. Dram-Psikolojik [three shots] [sweet serisi 2. Kurgu] (Her kurgu birbirinden bağımsızdır.)