¤•••♧•••¤
Yapabilecekmiydim? Hayatımı karartan ülkeye tekrar dönebilecekmiydim?
¤•••♧•••¤Jennie
Şuan hava alanındaydık. Buradan gideceğim için çok mutluydum. Ama bir sorun vardı. Yaklaşık yarım saattir kapının önünde durmuş bekliyorduk. Babam habire saatinden kapıya kapıdan uçakların gözüktüğü yere oradanda bana bakıp güven verici bir gülüş sunup önüne dönüyordu. En son dayanamayıp aklımdaki soruyu sordum.
Jn: Baba. Kimi bekliyoruz.
Jnb:Azıcık daha bek- aaa bak geldi.Arkamı döndüğüm de Taehyung ile göz göze gelmem bir oldu. Şimdi.
Taehyung
Bizimle
Kore'ye
Mi
Gelecek!?
Hadi canım... Aslında benimde amcam o şerefsiz gibi biri olsa bende onunla kalmak istemezdim. Taehyung hepimize baş selamı verdikten sonra konuşmaya başladı.
T: Bay Kim beni Kore'ye çağırıp bu kötü insanlardan kurtardığınız için çok teşekkür ederim. Ve beklettiğim için üzgünüm. Teyze(m) bırakmadı da...
Jnb: Sorun değil. Hadi.Ben annemin koluna girerek yürümeye başladım. Yavaşça uçağa bindik. Koltuklar üçerli olduğu için birimiz ayrı oturacaktık. Taehyung ne kadar çok ayrı oturtmak istesede babam oturtmadı. Oturma sıralamamız şu şekilde...
|Anam|Ben|Tae||||Babam
Yanımdaki Taehyung dan tedirgin olsamda göz bandını takıp kafasını geriye yaslayınca rahat bir nefes aldım. Ardından benim de uykumun gelmesiyle gözlerimin kapanmasıns izinn verdim.¤••••••••••••••••♢••••••••••••••••¤
Annemin adımı seslenmesiyle uyandım. Babamla da didişiyorlardı.
Jna: Kızım hadi kalk. Uçak ine-
Jnb: Birak biraz daha uyusunlar.
Yavaş gözlerimi açtığımda bize doğru eğlmiş anne ve babamı gördüm. Ben birine yaslanmış bir şekilde uyuduğumu anladım. Anne ve babam karşımdaysa, ben başka bir koltukda uyumuyorsam... ben... ben Taehyung'un omzunda uyuyordum. Başımı hafif kaldırdığımda yeni uyanmış bir Taehyung ile karşılaştım. O bana ben ona şaşkın bir şekilde bakıyorduk. Hemen oturduğum yerde dikleştim. Ben omzundan kalkınca o da oturduğu yerde dikleşti. Size ne kadar çok utandığımı anlatamam.
Jn: Çok özür dilerim.
Th: Sorun değil.Daha sonra bize bakan babam ve anneme dönüp ne var bakışı attım. 10 dakika sonra uçaktan çıkmıştık. Valizlerimizi de alıp bizim arabanın yanına gittik. Babam ve Taehyung valizlerimizi bagaja yerleştikten sonra hepimiz arabaya binip gittik.
'Oysaki havaalanına o kadar mutlu gelmiştim ki... böyle döneceģimi hiç düşünmemiştim, düşünmemiştik...'
Taehyung'un bizimle Kore'ye gelmesi hayatımı değiştireceğini o zaman bilmiyordum. Ama öğrenecektim, öğrenecektik.
|_________________________________________________|
~BÖLÜM SONU~
■ Sizce ileriki bölümlerde ne olacakta Jen böyle dedi???
■ BU BİR GEÇİŞ BÖLÜMÜDÜR!
■ Kendinize dikkat edin.
BAYYYY♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOLİDAY||'Tænniə'
FanfictionBir tatil ile hayatın nasıl mı değişirtirir... ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ÞÆNNIƏ ▪ ▪ ▪ ▪Başlama tarihi: 011220 ▪Bitiş tarihi: ____