The end of a love story.....

3.1K 254 7
                                    

~~~Just Your Fangirl~~~

             ♧♧♧Final♤♤♤

Suggested song_BigBang's {Last fare well}

Recall........

Hunက​ေတာ့luကို​ေမ့သြားၿပီ​ေပါ့Hunရယ္​....အင္​း​ေပါ့​ေလ​ႏွစ္​​ေတြ​ေတာင္​ၾကာခဲ့ၿပီပဲHunရယ္​...Hun​ေျပာင္​းလဲသြားတာမဆန္​းပါဘူးHunရယ္​....luကသာအ႐ုးတစ္​​ေယာက္​လိုမျဖစ္​ႏိုင္​​ေတာ့တာ​ေတြကိုၾကယ္​​ေႂကြည​ေတြ​တိုင္​းမွာဆု​ေတြ​ေတာင္​းခဲ့ရသူပါhunရယ္​..........

                      ~~~~~~~~~

Lu's pov_သူ.....သူခပ္​လွမ္​းလွမ္​းက​ေန

​​​luဆီကိုျဖည္းျဖည္းခ်င္းလမ္း​​​​​ေလ်ွာက္​လာ​ေနတယ္​luသူ႔ကိုရင္​မဆိုင္​ရဲတာနဲ.......

lu_Yeollie​ေလးသြား​ေတာ့​ေနာ္​noonaျပန္​​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​Baekie​ေလးကိုျပန္​လာ​ေခၚမယ္​ခဏ​ေစာင္​့​ေနာ္​

BY_Nae unnie/noona

luအ​ေဝးဆံုးကို​ေျပးထြက္​သြားမိတယ္​......အမွန္​​ေျပာရမယ္​ဆိုluရင္​​ေတြ​ေပါက္​ထြက္​မတတ္​ခံစား​ေနရပါတယ္​။Yeollie​ေလးက.........ဒါဆို

.......သူ႔သား​ေလး?????မ​ေတြးခ်င္​ေတာ့ဘူး

hunရယ္​.......luစိတ္​​ေတြလည္​းအရမ္​းပင္​ပန္​း​ေနၿပီ.....luက​ေတာ့ႏွစ္​​ေပၚင္​းမ်ားစြာ​ေစာင္​့စားလိုက္​ရတာ....ျပန္​ရလိုက္​​ေတာ့အ​ေျဖကဒီလိုလားhunရယ္​....

luအရမ္​းခံစားရတယ္​.........

                      ~~~~~~~~~

luတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​စ​ေတြ႔ျဖစ္​ခဲ့တဲ့​ေနရာက​ေလးမွာluအားရပါးရငို​ေနမိတယ္​။ပါးစပ္​ကလည္​းစကားလံုးတစ္​လံုးကိုသာတြင္​တြင္​ရြတ္​​ေနမိတယ္​........ထိုစကားလံုးက........

Hunah!!!Hun......T.T

ထိုစဥ္luခါး​ေလးကိုအ​ေနာက္​မွသိမ္​းဖက္​ကာ​luပုခံုး​ေလး​ေပၚ​ေခါင္​း​ေလးလာမွီသူက......

                     "Øh Sêhüñ"

Hun_Sarranghae  lu

lu႐ုန္​းလိုက္​​ေတာ့သူကပိုတင္​းတင္​းဖက္​ထားကာ...

Hun_မ႐ုန္​းပါနဲ႔lu......ကိုယ္​့ကို​ေနာက္​တခါထပ္ထားသြားဦးမလို႔လားlu???ကိုယ္​့ကိုမသနားဘူးလားlu???ကိုယ္​luကိုတစ္​ရက္​က​ေလး​ေတာင္​မ​ေမ့ႏိုင္​ခဲ့ပါဘူးlu.....luဘယ္​ဆီကို​ေရာက္​​ေနတာလဲဆိုတာလဲကိုယ္​အျမဲသိခ်င္​​ေနမိတာပါlu.......ၿပီး​ေတာ့Yeol​ေလးကလည္​းကိုယ္​့တူ​ေလးပါကြာ....ယံုပါlu​ေနာ္​???

""Just Your Fangirl""Where stories live. Discover now