"Yaşadıklarımızı unut,biz hiç bir şey yaşamadık."

43 0 0
                                    

"Love me,love me!" diye bağırdım.Kulağımda kulaklık vardı ve sesimi hiç umursamıyordum.Arkamı döndüm ve sürekli beni dürten Görkeme baktım.Bir şey diyordu,umursamadan arkamı tekrar dönüyordum ki,kulaklıklarım birden çekildi."Dünyaya dön Kaya! Kulağımı siktin." "Ah sizdemi burdaydınız,pardon ya görmemişiim.."dedim ağzımı açıp elimle önünü kapatarak(şaşkın işareti)."Ne halin varsa gör!"dedi.Yarım saattir sınıfta öğretmen masasına oturmuş aptal aptal müzik dinliyordum.Beden dersinde cezalıyken aklıma yapılcak başka bir şey de gelmiyordu açıkcası.Kulaklığı alıp çantama koydum ve sınıfın kapısını açıp 9.sınıflarının erkek olan nöbetcisini yanıma çağırdım.Çocuk yüzüme beklentiyle bakarak ne söyleyeceği,i bekledi.En tatlı yüz ifademi takınarak "Benim için küçük bir şey yaparmısın yakışıklı?" Çocuk beni baştan aşağı süzdü,gözleri dizkapaklarımın bir iki karış üstünde duran eteğimde kaldı.Yapmacık bi şekilde öksürerek ne söyleyeceğini bekledim."Hm,ne gibi?" dedi."Kantine gitmek gibi.."dedim tatlıca gülümseyerek."Peki,ama benim çıkarım ne olacak?" dedi."Numaramı versem,yadaa eğer istersen birlikte çıkışta yürüyebilirizde.."dedim."Ne istiyorsun?" dedi.Ah bu erkekler.."2 Ice Tea."dedim elimdeki parayı uzatarak.Çocukta gülümsedi ve merdivenlere doğru ilerledi.Bende gülümsedim ve sınıfa girdim.En ön sıraya oturdum ve çocuğu beklemeye başladım.Görkem yanıma yaklaştı ve "Bazen çok seksi oluyorsun,özelliklede sinirliyken."dedi piç smile yaparak."Miğde bulandırıyorsun."dedim.Eliyle bacaklarımı okşadı."Napıyosun sen ya!"dedim ve anında tokatı attım."Ha ha,Kayaa beni kışkırtıyorsun,farkındaysan sınıfta tekiz,sen ve ben."dedi.Küçük bir kahkaha attım."Ha ha ne yapcaksın?"dedim."Hem sınıfta tek olmamız bir şey değiştirmiyor,bir bağırsam..diyordumki Görkem eliyle belimi tuttu ve beni kendisine yapıştırıp dudaklarımı sömürmeye başladı.Öncelikle çok şaşırmıştım.Ama sonradan kendimi toparladım,böyle bir şeyi ilk defa yaşıyordum,karşılık veremedim ve o da öpüşlerini dahada hızlandırdı.Artık nefes alamıyordum,onu tecrübesizce itmeye çalıştım.Birden dudaklarını çekip gözlerime baktı ve saniyede tekrar dudaklarıma yapıştı.Artık masada uzanmıştım.Bir eliyle belimi kavradı,diğer eliyle ise bacaklarımı okşamaya başladı.Hormonlarım çok azmıştı,garip şeyler hissediyordum.Sanırım bundan olacakki ona karşılık vermeye çalıştım.Ellerimin birini boynunun arkasına doladım,birinide simsiyah şaçlarında gezdirmeye başladım.Onun öpüşleri öyle ateşliydiki kendimden geçmeye başlıyordum.Sonra elleri bacaklarımın üstüne çıkmaya başladı.Önce biraz telaşlandım ama sonra kendimi ona bıraktım.Elleri kalçamdaydı,kalçamı sıkıyordu şuan,diğer elinide göğüslerimde gezdirdi.Artık ciddi ciddi nefes alamıyordum.Elimi göğüslerine koydum ve onu itiştirmeye başladım.Oda nefessiz kalmış olacak ki dudaklarını dudaklarımdan çekti.Şuan hiç bir şey diyemiyordum.Ellerini çekti ve yavaşca üzerimden kalkmaya başladı.Bende yerimde doğruldum ve birden kapı açıldı.O biraz önceki çocuktu gelen,elinde de 2 tane İce Tea vardı.İçeri girdi ve bana elindekileri uzatıp telefonunu çıkardı."Ee telefon numaranı verde kaydediyim."dedi."Peki.Söylüyorum kaydet."dedim ve numaramı verdim."Adın ne?" Tam cevap verecektim ki Görkem atladı "Sanane" "Sana soran olmadı." "Çok konuşmada siktir olup git yoksa canın yanar." "Hadi ya naparsın?" dedi çocuk.Doğrusu cesaretine şaşırmıştım.Görkem "Kaya al götür şunu bugün kimseyi dövesim yok." "Dışarda konuşsak?"dedim çocuğa dönerek."Peki"dedi.Masadan indim ve kapıya yöneldim,çocukta peşimden geldi."Adın ne?" "Kaya,Kaya Dalcı" dedim."Bende Deniz,Deniz Artekin" "Güzel,tanıştığıma memnun oldum." "Bende." dedi ve gülümsedi.Onu incelemeye koyuldum.Saçları sapsarıydı ve gözleride deniz mavisiydi.Derin gamzeleri vardı.Vücudu mükemmeldi.Omuzları genişti,kasları vardı ve boyuda uzundu.Onu inceledimi farketmiş olacak ki hafif bi tebessüm edip elini saçlarında gezdirdi."Noldu?"dedi "Beni beğendin galiba." Utanmıştım.Ne diyeceğimi bilemedim ve sadece gülümsedim."Sonra mı konuşsak?" "Çıkışta" "Tamam,seni çıkışta alırım." dedi."Görüşürüz ozaman."dedim."Görüşüçez"dedi ve arkasını dönüp merdivenlere doğru ilerledi.Sınıfın kapısında biraz duraksadım.Görkemle yaşadıklarımızı hatırlıyarak.Sonra derin bir nefes aldım ve içeri girdim."O kim?"dedi."Sanane"dedim ona bakmadan."Kaya,yüzüme bak." Nedense yüzüne bakamıyordum.Eski yaşadıklarımız aklıma geliyordu çünki."Kaya!"diye bağırdı.Ürkmüştüm."Ne var ya ne var?" dedim ve ona doğru. döndüm.Yanıma doğru yaklaştı ve yüzüme eğildi.Nefesini hissedebiliyordum artık.Nedense heyecanlanmıştım.Öpecek sanmıştım,ama o kulağıma eğildi ve "Kaya,yaşadıklarımızı unut,biz hiç bir şey yaşamadık."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin