Ahonnan indultunk

122 6 0
                                    

Ötös
Armageddon. Jövő. Időutazás.-Csupán három,először ártatlannak tűnő szó.Viszont ezek a szavak pokoli erővel bírnak,ugyanis hirtelen eldöntötték kábé harmincöt évemet.Hiszen most is-mint már egy jó pár éve-csak itt ülök,öreg fejjel,tehetetlenül,és most jelenleg ott tartok,hogy várom a csodát....Bár mondjuk nem hinném,hogy a csoda egy furcsa kinézetű nő lenne.Nos,én nem így képzeltem el,de ha kivisz innen bármi áron,akkor nekem tökmindegy,hogy kicsoda ez a furcsa nőszemély.Ide tart.Talán félnem kéne?Mondjuk amiket ennyi idő alatt láttam,átéltem lehet,hogy igen...Basszus!Mindjárt ideér!Na majd ha puskát lát,mit fog mondani!Itt van.A kezem,idegesen-izgatottan a ravaszon van. Hát akkor kezdjük!
-Mit akar?!
-Ötös!Tedd le azt a puskát,semmit nem érsz vele,hidd el!
-AZT KÉRDEZTEM MIT AKAR?!
-Egy megbízást hoztam,de akkor mondom is,mielőtt közbevágsz!Tehát,kiviszlek innen,ha beállsz hozzám egy kis ,,piszkos" munka elvégzésére!
Próbáltam koncentrálni arra amit mondott.Kábé dióhéjban,azt mondta,hogy legyek az egyik bérgyilkosa,és cserébe kivisz innen.
-Meg kell gondolnom!
-Nehogy már egy próbababával tárgyald ezt ki,ugyan már Ötös hová süllyedtél?
Ránéztem Deloresre.Talán tényleg nem kéne vele ,,megbeszélnem" ezt az egészet.A puska csak úgy kiesett a kezemből.Hirtelen döntésképtelen lettem...Nem tudtam eldönteni,hogy igent mondjak,vagy nemet.Haza akartam jutni,igen ez egy fontos tény.Végül hosszas megfontolás után,csak úgy kicsúszott a számon:
-Igen,legyen!Elvállalom...
-Reméltem,hogy így lesz,Ötös!Üdv,a munka világában!
-Igazán hízelgő!-Próbáltam erőltetett mosolyt festeni az arcomra.
-Nos,akkor indulás!
-Remek lesz!-Érzem,hogy bele fogok bolondulni ebben a döntésembe!
Persze ezt hangosan nem mondtam ki,de tényleg ezt éreztem!
Intéző
Végre!Ennyi év után,egy remélhetőleg jó bérgyilkos áll mellém.Az első munkája már ki is lett adva!Egyébként,csak,hogy egy kicsit az én dolgomra is fordítsuk a szót;sűrű napom volt.Egy lányt kellett felkutatnom-igen,tudom tiszta szégyen,hogy nekem emellett a munkaerők mellett-tehát,mint mondtam egy kislányt.Öt éves,és szinte teljesen biztos,hogy több ,,szupererőt" is birtokol.Igazi nagy kapás lenne számomra,mintha lányomként nevelhetném,ugyanakkor kísérletezhetnék rajta.Egyébként ez Ötös feladata,hogy kiiktassa a szüleit.Biztos vagyok benne,hogy kettő napon belül,már nálam lesz a lány.És azért vagyok ebben annyira biztos,mert ez a módszer már hétszer bevált.Igen,tehát aki nem érti.Eddig hét gyereket szereztem meg,kísérletezés céljából,és ő aki most megtalálok,igen ő lesz Nyolcas.Eddigi legjobb tudomásom szerint,három erőt is birtokol,ami nagyon különlegesnek számít,itt a bizottságnál!Biztos,hogy megszerzem,amint Ötös kiiktatta a szüleit!Egyszerűen érzem,hogy ez nagyon nagy szenzáció lesz,és persze nem utolsó sorban,biztos vagyok benne,hogy majd jó fényt fog ez rám vetni!Nem szeretném persze elbízni magam,de ez akkor is egy sikeres akció,érzem!
________________________________________________________
Sziasztok!
Először is,utólag is Boldog karácsonyt!🎄💚❤️Nos egyébként,remélem tetszik eddig ez a fejezet.Ha valaki tudna segíteni,hogy hogyan lehet beírni azt a tetejére,hogy első fejezet,azt megköszönném!😅Borítót majd szerkesztek egy jobbat!😂Ha tetszett eddig,mindenképpen jelezzetek vissza!Hamarosan új rész!😉
Netflix.story.hun.
Ui.:Ez a rész sajnos kicsit rövid lett😅(Ötszáz szavas)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 29, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

8-as,a poklok angyalaWhere stories live. Discover now