După o noapte lungă care nu mai se termina , a sosit şi demineaţa ! A fost cea mai dulce dimineaţă pe care puteam să o am.❤ Am uitat să menţionez că locuiesc singură împreuna cu sora mea în casa care ne-au dăruit-o părinţii noştrii când am făcut 17 ani... Am ales să locuiesc în ea împreună cu sora mea ! Avem o viaţă mult mai frumoasă : dăm petreceri când vrem noi , facem haos ! Cea mai bună parte este că în acest cartier locuiesc doar copii de vârsta mea şi fără părinţi !
Aşa... Să revenim la dimineaţa dulce pe care am avut-o în viaţa mea ....
Mă trezisem foarte bucuroasă , deoarece îmi amintusem de seara precedentă petrecută la cina iubitului meu , Jack. ❤
Hmm... Nici nu ştiu să vă explic sentimentele pe care le-am avut ! El ştia deja că eu mă trezesc la ora 10 si jumătate dimineaţa ! A bătut la uşă ! I-am deschis! Mi-a dat un mic sărut pe frunte şi m-a luat în braţe şi m-a dus în bucătărie. ❤
A facut brioşe ! Pentru mine. ❤ Nu pot să cred ! A scris pe fiecare brioşă în parte numele meu : "Jane". ❤
Sora mea , Delia , era foarte nerăbdătoare să vadă dacă şi David ,fratele lui Jack , vine să îi facă şi ei dimineaţa dulce cum mi-a facut-o mie Jakie (aşa îl alint eu) .
Bineînţeles ca Delia era şi ea norocoasă ! Până la urmă , Jackie a văzut-o pe Delia uitându-se la noi doi şi s-a prefăcut că vrea la toaletă , mergând defapt să îl sune pe David să îi aducă Deliei ciocolată şi flori !
A sosit şi David ! Delia era super fericită că iubitul ei i-a adus flori ! Şi în plus , i-a compus un cântec ! Ce drăguţ !
Dar să ne întoarcem la mine şi Jack ! După ce am mâncat brioşele împreună cu el , am mers să mă schimb şi să fac ce îmi trebuie pentru igienă , şi am plecat cu bicicletele în parc ! ❤ Am făcut câteva poze , dar fără biciclete !