hepiniz çok güzelsiniz

140 24 40
                                    


Öhöm, öncelikle kendimi tanıtayım. Ben Burak. Normalde yazdıklarınıza yaptığım yorumlar ve postlarda gayet ciddiyetsiz bi herif görebilirsiniz ama ben bu çalışmada sizlere bir şeyden bahsederken ciddi olacağım...

Oldum bile.

Sizlere söylemek istediğim çok şey var kızlar. Watty'de yeniyim ama karşıma çıkan çalışmalar ve bazı profillerde gördüğüm yazılardan şunu çıkardım ki; burası kırık kalplerle dolu.

Bazılarınız textingler yazmış okurken ben utandım. Çünkü kız karakter bir şekilde erkeğin özlemiyle kendine içten içe zarar veriyor ve yorumlar da ona katılır cinsten.

Lütfen kızlar siz bu değilsiniz.

Ben bir erkek olarak söylüyorum erkeklerin kendilerini bir şey sanıp duygusuz beyinleriyle sizi peşlerinden koşturmalarına izin vermeyin.

Sizler, her biriniz nadide varlıklarsınız ve ben bunu kısa zaman önce öz kardeşimden öğrendim.

Hiçbir erkek tam anlamıyla bi kızı anlayamaz ne kadar öyle görünse de malesef odunluk kanımızda var. Ama sizler de bunu bildiğiniz halde görmezden gelip karşı tarafın size dönmesini beklerken kendinizi kaybetmeyin.

Lütfen yapmayın bunu.

Bakın ben bi kız abisi olarak söylüyorum içinizde kardeşim yaşında yüzlerce kişi var eminim. (tabi okursanız bunu) Bence kızlar erkeklerden çoğu alanda daha zekiler ve bunu ben ne kadar üzülerek söylesem de doru bu. Ama bu tüm kızlara söyleyebileceğim bir laf değil.

Çünkü gerçekten beyni olduğundan şüphe ettiklerim oluyor. Alınmaca yok.

Bakın kızlar sizler erkeklerin beyninin içindekileri görseniz bazılarınız eminim ki bi daha erkeklerle muhatap olmaz. Çünkü üzülerek söylüyorum ki bazı erkekler sizleri çok düşünüp anlıyor taklidini öyle güzel yapıyorlar ki ama günün sonunda yine resminiz erkek gruplarında iğrenç bir şekilde anılıyor.

Doğrusu bu, lütfen gözlerinizi açın.

Sözüm meclisten dışarı ama bazı kızlar erkekler için tüm insanlıklarını bi köşeye atabiliyor ki bu acınası bir durum.

Bir Burak atasözü der ki; erkeklerin çoğu gerçekten sevmeyi bilmiyor.

Burada ne kızlara ne de erkeklere bir laf söylemek için bulunmuyorum. Sadece üzerine alınabilecek olanlar varsa aranızda bir an önce kendine gelsin diye uğraşıyorum. Yoksa sizler bana göre çok güzelsiniz.

Ha bu arada birbirinizi bi erkek için yerken erkeklerin sizin hakkınızdaki olumlu olan tek bir düşünceleri varsa bile yok oluyor bilesiniz.

İyi günler dilerim....

Not: Örnek verdiğim erkeklerden değilim, arkadaş dahi edinmem.

;)

bu sözlerim sizlereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin