Size bir abi tavsiyesi, belki daha fazlası.
Kendinizi sevin. Yaşamaktan zevk alın, almak için uğraşın. Eğitim için kendinizi gece gündüz testlere boğmak yerine yaşamdan dersler alın.
Bol bol kitap okuyun. Tarih, efsane, bilim kurgu.
Ufkunuz sonsuz olsun. İmkansıza inanmayın.
İnançlı olun. Çaresiz hissetmeyin. Bilin ki çaresi olmayan dert yoktur.
Karşınıza çıkan her tümsekte oturup ağlamak yerine onu avantaja çevirmeyi öğrenin.
Havayı içinize çekerken gözlerinizi kapatın ve gülümseyin.
Sonra açın ve etrafınıza daha önce bakmadığınız gibi manalı bakın.
Sevin. Kini bırakın. Kin öldürür.
Sevindirin. Kıskançlığı bırakın. Kıskançlık hedefe odaklanmayı önler.
Akan suya dokunun ve hissetmeye çalışın. Onu dinleyin.
Size çok şey öğretir. O herkesten yaşlı, yaşanmışlık dolu.
Eğer hayatın size sunduklarına gözlerinizi kapatırsanız sahip olduklarınız da elinizden tek tek gider. Gözleriniz onlara da körelir.
İmkanınız varsa birini sevindirin, hiç tanımadığınız birini.
Yardım edin. Utanmayın. Her daim gülümseyin.
Ve en önemlisi,
Her şey için şükretmeyi bilin. Teşekkür edin.
Seni seviyorum. Bil ki içinde bir yerde keşfetmeni bekleyen biri var. Her şeyi başarabilecek, doğruyu görebilecek ve insanlara göstermekte elinden geleni yapabilecek biri.
Ben Burak, ama senin için sadece buyum. Adımın yazılı olduğu bir hesap sadece.
Unutma ki bir yerlerde nefes alıyorum, hâlâ vaktim varken sana da hislerimi aktarmak istedim.
Tanımasak da hissedebiliriz, unutma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu sözlerim sizlere
Jugendliteratur"Kalbi hemcinslerim tarafından kırılmış herkese ithafımdır"