1ο

277 9 0
                                    

Να σας συστιθω με λένε Σεληνα. Κόρη πλούσιας οικογένειας. Ειμουν. Τώρα τους μισώ.

Όταν ειμουν 16 ο πατέρας μου χρωστούσε σε τοκογλιφους πολλά χρυματα που είχε πάρει για να σώσει την ετερια του.

Και δεν μπορούσε να ξεχρεοσει το χρέος του. Οπότε κάνανε μια συμφονια και με έδωσε σε αυτούς στα 16 μου χωρίς ντροπή χωρίς να νιαστη που δεν θα με ξαναδεί. Νωμιζοντας ότι απλά θα με έκανα υπιρετρια στο σπίτι τους.
Πόσο λάθος πορνη με έκανε σε κάποιο από τα πορνια του.

Με κακομεταχυριζοντας. Προσπάθησα να το σκασω πολλές φορές την τελευτεο φορά όμως που προσπάθησα έβαλε τον γιο του που τότε ήταν 18 με τους φίλους του να με βιάσουν. Ποναγα με κατέστρεψαν.

Ένας προς έναναν αλλά ο μόνος που τελειοσει μέσα μου. Ο γιος του με αφισε έγκυο. Δεν τον έχω δει από τοτε.
Το αφεντικό ξέρει για το παιδί αλλά δεν ξέρει ποιανου είναι ούτε θα του το πω.

Ο γιος μου είναι ένα αγγελούδι φέτος θα πάει πρώτη δημοτικού. Κι είμαι τόσο χαρούμενη για αυτόν.

Βεβεα δεν ξέρει τι δουλειά κάνει η μητέρα του ή το πως υπιρξε.

Η μόνη που ξέρει την ιστορία είναι η εμμα η 23 Χρόνη φίλη και σηνετγατης μου.

Είναι έγκυος από το αγόρι της και τώρα τελευτεο έχει σταματήσει την δουλειά. Νικιαζαμε μαζι μια μικρή γκαρσονιέρα. Βεβεα τώρα τα βράδια προσέχει τον μικρό στο σπίτι που μένει με τον αραγονιστικε της γιατί εγώ είμαι στην δουλειά.

Μέχρι Τα 18 είχα την Δικιολογια ότι με απιγαγαν ότι είμαι με το ζωρη εδώ αλλά τώρα που είμαι 22 με απειλούν με το παιδί.

Με την οικογένεια μου δεν έχω ξανα μιλισει το μόνο που ξέρω. Επιδει βλέπετε είμαι η τοπ πωρνη εδώ μέσα και πολύ περιζιτιτη και το αφεντικό μου έχει αδιναμια είναι ότι ο πατέρας μου ξανάρχισε τις παρτίδες με αυτόν και του χρωστάει.

Φοβαμε για την μικρή μου αδερφή είναι 15. Και ανισιχω για αυτήν.

Ααα το χαειδευτικο μου εδώ μέσα είναι Λούνα. Και είμαι καλή σε όλα.

Αυτά για μένα προς το παρόν ας ξεκινήσουμε την ιστορία μας

Η ιστορίας μια πορνης. Where stories live. Discover now