ch-17

7.6K 322 46
                                    

The next day
မနေ့ကတည်းကjenနဲ့liအကြောင်းတွေကိုတရားဝင်အတည်ပြုကြေညာလိုက်တာမို့haterတွေအတွက်ကအခွင့်ကောင်းလိုမျိုးဘဲjenကိုမတရားထိုးနှက်ကြတယ်jenကတော့သူခံနိုင်တယ်အဆင်ပြေပါတာ်ပြောပေမယ်liကတော့မခံစားနိုင်ပါcomတွေဖတ်ပြီးဒေါသထွက်နေတယ်
Jen-"မောင် comတွေဖတ်ပြီးဒေါသထွက်နေတာလားမဖတ်ပါနဲ့မောင်ရယ် မ အဲ့ကိစ္စကိုဖြေရှင်းမှာပါမရရင်တော့အနုပညာလောကကနေအပြီးထွက်တော့မယ်"
Liပေါင်တွေပေါ်မှာထိုင်ပြီးပြောနေတဲ့ မ စကားကြောင့်
Li-" မ အဲ့နေရာကိုရဖို့ဘယ်လောက်တောင်ကြိုးစားခဲ့ရလည်း မ အသိဆုံးမဟုတ်ဘူးလားအခုလိုလွယ်လွယ်"
Jen-"ရှုးးးးးမောင်နဲ့သမီးလေးကိုဆုံးရှုံးခဲ့ရတုန်းကလောက်ဘယ်အရာမှအဲ့လောက်မနာကျင်ရဘူးမောင်မရှိတော့နောင်တတွေနဲ့ မ အရမ်းနာကျင်ခဲ့ရတယ်ပြီးတော့ဟုတ်ပါတယ် မ ဒီနေရာရဖို့အတွက်အရမ်းကြိုးစားခဲ့ရတာ်ဆိုတာမှန်ပေမယ် မောင်နဲ့မ ရဲ့မိသားစုဘဝလေးရဖို့ထက်ဘယ်အရာကမှပိုအရေးကြီးမနေဘူးမောင်အဲ့အတွက်နဲ့ မ ရဲ့အနုပညာလောကကိုလည်းစွန့်လွှတ်ရဲတယ်အဲ့တညမောင့်ကိုချစ်လို့သိလားမောင်"
ပြောပြီးတာနဲ့မောင့်ရင်ခွင်ထဲကိုမှီချလိုက်တယ်
Li-"ချစ်တယ် မ အရမ်းချစ်တယ်"++
Jen-"မောင်..မောင်တကယ်ပြောတာလား"
Li-"တကယ်ပါမောင် မ ကိုချစ်တယ်ဘယ်တုန်းကမှလည်းမချစ်ခဲ့ဘူးဆိုတာမရှိပါဘူးမောင့်နှလုံးသားရဲ့အနက်ရှိုင်းဆုံးနေရာမှာသိမ်းထားခဲ့တာပါအခုတော့မောင့်အချစ်တွေကိုထုတ်ပြပါရ​​စေချစ်တယ်နော် မ အရမ်းချစ်တယ်"
Jen-"မောင်ရယ်ဝမ်းသာလိုက်တာမောင့်ဆီကချစ်တယ်ဆိုတဲ့စကားကြားရတာအရမ်းပျော်တာဘဲ"
ပြောပြီးတာနဲ့မောင့်နှုတ်ခမ်းတွေကိုထိကပ်နမ်းလိုက်တော့မောင်ကတဖြည်းဖြည်းချင်းစုပ်ယူလာတယ်အမြဲတမ်း jenနမ်းတိုင်းမတုံပြန်တဲ့liကအခုတော့လိုလိုလားလားစုပ်ယူနေတယ် jenမောင့်အနမ်းတွေကိုပိုလိုလားတယ်တဖြည်းဖြည်းမောင့်ကိုပိုဖက်တွယ်ပြီးခန္ဓာကိုယ်နှစ်ခုကိုလေဝင်စရာနေရာမရှိလောက်အောင်ထိကပ်နေမိတယ် နှုတ်ခမ်းတွေကိုလည်းကပိုတိုးပြီးဆွဲစုပ်ယူနေမိတယ်စပြီးစုပ်နမ်းလာတာliဆိုပေမယ့် အနမ်းတွေကိုမပြတ်စေဘဲ​ကြာရှည်အောင်ဆွဲဆန့်နေတာjenပါနှစ်ယောက်သားအသက်ရှုမဝမှနှုတ်ခမ်းချင်းခွာလိုက်ပြီးနှဖူးချင်းထိကပ်ထားလိုက်တယ်
Li/"ချစ်တယ် မ အရမ်းဘဲချစ်တာနော်ငယ်ငယ်တည်းက မမလေးတစ်ယောက်တည်းကိုဘဲ"
Jen-"မ ကလည်းအရမ်းချစ်တာမို့အခုကစပြီးအနားမှာဘဲနေနော်ပြီးတော့မမလေးမဟုတ်တော့ဘူးနော်liရဲ့တစ်ဦးတည်းသောချစ်ရတဲ့ မ မဟုတ်ဘူးလား"
Li-"ဟုတ်ပါတယ်ဗျ😄😄"
Ella-"appaနဲ့ommaပြီးပြီလား😄😄😄"
Li"ဟမ်မီးလေးဘယ်တုန်းကရောက်နေတာလည်း"
Ella-"ခစ်ခစ်appaနဲ့ommaစနမ်းကတည်းကမီးဝင်လာတာတောင်မသိဘူးနမ်းပြီး​တေ့ာစကားတွေပြောနေကြတာ😆😆😆"
မီးလေးပြောမှjenနဲ့liလည်းပူးကပ်ထားတဲခန္ဓာကိုယ်တွေကိုခွာလိုက်ပြီး
Li/"မီးလေးကဘာဖြစ်လို့လည်းအခုလာတာ"
Ella-"အောင်မှာတီတီjijiရယ်တီတီireneရာ်ဦးဦးyoungရယ်ဦးဦးbamရာ်ရောက်နေတယ်သူတို့ကလာခေါ်ခိုင်းလို့"
Li-"appaတို့အခုဘဲလာမယ်နော် မ သွားရအောင်"
Jen-"inn မောင်"
Liတို့လည်းအောင်ထပ်ရောက်ရော
Ji-"ဘာတွေအဲ့လောက်ကြာနေတာလည်းellaလေးရဲ့အကြာကြီးဘဲကွယ်"
Ella-"အခန်းထဲမှာပေါ့appaနဲ့ommaလေနမ်းနေတာအကြာကြီးဘဲမီးဝင်လာမှန်းတောင်မသိကြဘူး"
All-"ဟမ်"
Li&Jen-"😅😅😅"
Ella-"ပြီးတော့နမ်းပြီတာတောင်မပြီးသေးဘူး
စကားတွေပြောနေတာမီးအသံပေးမှမီးရှိမှန်းသိတာအဲ့တာကြောင့်ကြာသွားတာတီတီရဲ့"
Chae-"မီးလေးသာအသံမပေးရင်ဘယ်အထိရောက်ကုန်မလည်းမသိဘူး"
Bam-"ဟုတ်ပါ့ကွာမီးလေးရှေ့မှာ😆😆😆"
Li-"တော်တော့စတာအခုလာတာဘာကိစ္စ"
Bam-"ငါပြောမှာကjenသီတင်းသတင်းစာရှင်းလင်းပွဲလုပ်ရမယ်jenကိုယ်တိုင်အတည်ပြုမှာပေါ့ပြီးတော့အဆင်ပြေအောင်သေချာဖြေရှင်းရမယ်အဲ့တာဆိုတချို့တွေကအဆင်ပြေမယ်လို့ထင်တယ်တဆို့fanတွေကတော့တဖြည်းဖြည်းနားလည်လာမှာပါ"
Jen-"inn parအဲ့လိုဘဲလုပ်လိုက်ပါမယ်ကိစ္စတွေကိုဖြေရှင်းရမှာပေါ့"
Li-"ဘာမှမပူနဲ့နော်မောင်ဘေးနားမှာရှိတယ်"
Li-"မောင်ရှိနေလို့ပေါ့မောင်ရယ်အခုလိုအားအင်တွေရှိနေတာ"
Ji/"ကဲပါပြီးမှroကြခလေးလည်းရှိနေတာကိုအခုငါတို့လာတာအဲ့တာလာပြာတာနောက်ပြီးနင်တို့အပြင်ကိုတဲဲပီးထွက်ရမာ်ကလေးလည်ူပါတယ်နင်တို့ဘယ်လောက်သန်မာကြောင်းပြရမယ်အခုချိန်မှာhaterတွေကနင်တို့ကယကြာယမှာပြိုကွဲအောင်လုပ်ကြမှာfanတွေကလည်းနင်ပျော်နေတာ်ဆိုပြီးနားလဘ်ူလာလိမ့်မာ်အဲ့တာကြောင့်မယအပြင်ကိုထွက်လို့ရတာ်ဘာမှမဖုန်းကွယ်ဘဲ"
Jen-"inn par ji fanတွေလက်ခံလာအောင်ငါတကယ်ပျော်နေကြောငိးပြရမှာပေါ့"
Ji-"inn parအဲ့တာဆိုငါတို့ပြန်ပြီနော်ကောင်းကောင်းနေခဲ့ကြကလေးအရှေ့မှာပေါက်ကရတွေလုပ်မနေနဲ့နော်"
Jen-"a parနင်ကလည်း"
Ji/"inn innငါတို့ပြန်ပြီ"
Jen-"inn"
Jiတို့ပြန်သွားတော့jenလည်းမီးလေးကိုအခန်ူခွဲထားဖို့အတွင်အခန်းသက်သက်ပြင်ရတော့တာ်မဟုတ်ရင်liနဲ့jenနဲ့အတူနေမှာဆိုတော့မီးလေးနဲ့ဆိုမသင့်တော်ဘူးအဲ့တာကြောင့်မို့နေ့တွင်းချင်ူအခန်းအသစ်ပြင်ရတာပေါ့(ကဲကလေးကိုသက်သက်ထားလိုက်ပြီနော်ချေပုတို့ကအဟိ😁😁😁)
#ch-17(end)
#roရဲ့လားကွယ်အခုမှroရလို့😁😁😁











သူစေရာ(completed)Where stories live. Discover now