Uludağ tatilinin bitmesi ile okula geri dönmüşlerdi.
Enes,üçüncü teneffüs ilk defa uyumak yerine kantinden, Eray için çilekli kendisi için çikolatalı süt almış,Eray'ın sınıfına gidiyordu.
Elindeki sütlere bakarak istemsizce gülümsedi.
Belki de daha önce Eray'ın sevgisini ve kendi duygularını kabul etmeliydi..
Sınıfa vardığında içeriye girdi.
Tahtaya sik resmi çizen çocuklar, hoca geldi korkusuyla can havliyle resmi silerken,sırasında dedikodu yapan kızların bakışları kendisine dönmüştü.
Aradığı bedeni göremeyince kaşlarını çatarak etrafa baktı."Enes..?"Çağlar'ın kendisine seslenmesiyle arkasına baktı."Eray nerede?"
"Gitti o....Y-yani sey bilmiyorum."Çağlar kırdığı potla kendisini cimcikledi.
Enes'in kaşları daha çok çatılırken, gözleri öfkeyle parladı."Nereye gitti?"
.
Eray,gerginlikle yerinde kıpırdandı."Kankaa!Çok gerginsin rahatla biraz."Diyerek turuncu saçlı çocuk yanına oturdu.
Eray,yapmacık bir gülümseme ile dibine oturan çocuktan biraz uzaklaştı.
Karşısında kendisine bakan,adının Berke olduğunu öğrendiği, çocuk kendisine dik dik bakıyordu.
Hani çocuğun anasını falanda sikmemişti...Niye bu kadar ters bakıyordu ki?
Kuzey elindeki birarla yanlarına gelip Eray'ın yanına oturdu.
Herkes kendi birasını alırken, Eray almamıştı."İçmeyecek misin." Diye sordu Kuzey."İçmeyeceğim.Okula dönmem gerek."Diyerek ayağa kalkacaktı ama Enver kolundan tuttu."Otur ya!Acelemiz mi var?"Diye yayık yayık konuştu.
Eray,kolunu çekerek ayağa kalktı.
"ERAY!"Deponun kapısı duvara çarparak açıldığında, içeri burnundan soluyan Enes'in girmesiyle çocuklar ayaklandı.
"Enes..."Eray mırıldanarak kendisine doğru grlen adamın yanına koştu.
Enes,çocuğun kolunu tutarak kendisine çektiğinde,Kuzey ikilinin yanına gelerek önlerinde dikildi."Davetsiz misafir sevmeyiz."
"İkiyüzlü puştları sevmeyiz."Dedi Enes öne doğru adım atarak,Kuzey ile burun buruna gelmeden önce.
Eray,korkuyla iki çocuğa baktı.
Bir anda öpüşecek gibi duruyorlardı!!
Kırmızı kafa,Enes'i çekiştirerek "Gidelim." Dedi ama Enes ve Kuzey kuduz köpekler gibi birbirlerine hırlamakla meşguldürler.
Eray gözleri devirerek Enes'i tüm gücüyle çekti.Kıvırcık tökezlerken kendine gelerek son kez Kuzey'e baktı."Görüşeceğiz."
"Görüşeceğiz."Dedi Kuzey arkasından.
.
"ERAY!SİKECEĞİM SENİ!ÖYLE BİR SİKECEĞİM Kİ,KIVRANACAKSIN!"Diye esip gürleyen Enes'in arasından sessizce yürüyordu.
"BİN ŞU MOTORA!"Enes yine kaskı fırlatır gibi Eray'ın eline tutuşturdu.Eray,kaskı takarak arka tarafa bindi.
Enes gaza kökleyince kollarını çocuğun beline sıkı sıkı sardı.Kıvırcık söylenmeyi,sinirini bırakmış yola konsantre olmuştu.
Çok geçmeden,apartmanın önüne geldiler.
Eray o kadar sıkı sarılmıştı ki...
Enes,beline sıkı sıkı sarılmış kolları açmak için biraz uğraştı.Motordan indiklerinde kaskları çıkardılar."E-enes...Çantalar okulda kaldı."Dedi çekingence."Motorun arkasındaki sepetteler."Ters bir şekilde cevap verdi Enes.
Eray sepeti açmak için uzandı ama kolundan tutulup çekilmesiyle başarısız oldu.
Bu aralar ne çok kolundan tutulup sürükleniyordu...Kitaplardaki bad boy sevdiceği tarafından, oraya buraya sürüklenen masum kız gibi...
Apartmana girdiklerinde asansöre bindiler.Eray arkaya sinmiş bir vaziyetteyken, Enes önde durmuş ayağını titretiyordu.
Sanırım bu sefer çok pis sikecekti....
Asansör 'Hadi yarra yemeye!' Der gibi ses çıkararak kapılarını açtı.
Enes,yine çocuğun bileğini tutarak eve doğru sürükledi.
.
Eray üzerine çıkmış,ellerini iki yandan tutarak sabitleyerek sinirle kendisine bakan Enes'e bakmak hariç her yere bakıyordu.
"BANA BAK!" Bağırışı ile kulakları çınlarken,başını yavaşça Enes'e çevirdi.
"BİR DAHA KUZEY İLE
GÖRÜŞMEYECEKSİN."Tısladı dişlerinin arasından."Neden?" Diye sordu bir anda."Ne yiyorsunda seni bu kadar cesaretli yapıyor?Görüşmek yok dedim,bitti." Eray,dudaklarını büzdü.
"Neden?" Sabır sınıyordu.
"Başka bir amacı var o çocuğun.Arkadaş vesaire olmakla işi yok,uzak dur." Sabırlı olmaya çalışarak açıklamasını yaptı.
Eray başını 'Tamam.' Anlamında salladı.
"Güzel."Eray'ın üzerinden kalkıyordu ki altındaki çocuğun "Enes..." Diye mırıldanması ile durdu."Ne oldu?"
Eray kızaran yanakları ile başını çevirdi."Ö-öpsene beni."Enes,tek kaşını kaldırdı."Öpücüğü hak ediyor musun?"Eray hızlıca başını Enes'e çevirdi."DaddyKink mi yapıyoruz ya?Ne demek hak ediyor musun?!Öp işte it!"
"Beni ciddiye alır,Kuzey ile görüşmezsen sevişiriz bile."Dedi ve çocuğun üzerinden kalktı.
O,odadan çıkarken Eray yatağa ayaklarını vurdu."YAAAA!!!"
SİZLER SEVİYORUM BALIKLI BİRALARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (BxB)
Short Story[TAMAMLANDI] On yedi yaşındaysanız,notlarınız kötüyse ve en yakın arkadaşınıza aşıksanız...Hayatınız çok zor olabilir...O zaman,Eray gibi Serdar Ortaç dinleyerek,efkarlanabilirsiniz. İki erkeğin aşkını anlatıyor...Sevmeyen varsa okumasın... -Berce...