Bölüm 1: Başlangıç

25 3 5
                                    

Manarola da okulun son günü, yaz tatilinin başlangıcı. Manarola lisesindeki öğrenciler genel olarak mutlu ve heyecanlıydılar, ne de olsa yaz tatilini herkes sever. Fakat 9. Sınıftaki Beatrix çoğu öğrencinin aksine bu durumdan pek mutlu değildi. Çünkü Beatrix in 1. Sınıftan beri tek arkadaşı olan Ellen her yaz tatilinde ailesiyle tatile giderdi ve Beatrix yalnız kalırdı.

O gün olabildiğince Ellen ile birlikteyd. Zaman hızlı geçti, hep böyle olmaz mı zaten. Her yıl olduğu gibi kimsenin dinlemediği konuşmalar yapıldı ve birsürü belge dağıtıldı sonra herkes evlerine gitti ve tatil resmi olarak başladı. Ellen ertesi gün gidiyordu Beatrix gününü Ellen ile geçirdi. Çabucak akşam oldu ve Beatrix Ellen ile vedalaştı ve evlerine gittiler.

Beatrix kapıyı çaldı ve çok geçmeden annesi kapıyı açtı, Beatrix e sarıldı ve mutfağa döndü. Babası Beatrix henüz 2 yaşındayken onları terk etmişti. Beatrix odasına gitti ve kapıyı kapattı. Annesi Ellen gittiği için onun moralinin bozuk olduğunu biliyordu, bu yüzden sesini çıkarmadı. Birkaç saat sonra Annesi Beatrix i yemeğe çağırdı. Beatrix kurt gibi açtı, hemen mutfağa gitti. Annesi fırında tavuklu patates yapmıştı. Bu Beatrix in favorilerindendi. Tabağını silip süpürdü. Ardından annesi fırını açtı ve "Sürpriiiz!" Beatrix irkildi annesi kurabiye de yapmıştı. Ardından Annesi televizyondan bir film açtı ve kurabiyelerini yiyerek film izlediler.

Gizemli MağaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin