Czy to było niewłaściwe? - zdecydowanie tak. Czy to w jakikolwiek sposób nas zniechęcało?- zdecydowanie nie.
On Ślizgon, zawsze nienagannie ubrany, idealnie ułożone włosy i perfekcyjna maska obojętności na twarzy.
Jego wzrok zawsze był oceniający i nietrudno było się domyślić że uważa się za lepszego od innych.
Moi przyjaciele traktowali go jak największego wroga zresztą z wzajemnością. Ale mnie jego postawa nigdy nie znięchęciła wręcz przeciwnie. Nadawała mu odrobinę tajemniczości A to niesamowicie mnie pociągało. Przecież nie na darmo byłam nazywana najmądrzejaszą uczennicą w Hogwarcie.
Długo zajęło mi zrozumienie jego osoby i co go napędza. Ale udało mi się a teraz był mój. Tylko mój. Moje zamyślenie przerwało jego delikatne poruszenie się. Następnie poczułam jego dłonie sunące po moim nagim ciele by zatrzymać się w okolicy piersi i delikatnie zacząć badać każdy skrawek mojego ciała. Chwilę później poczułam pocałunki w okolicy żuchwy zmierzające powoli do ust. Na pocałunek odpowiedziałam tak samo leniwie, powoli się rozbudzając. Tak dobrze było budzić się w jego ramionach, próbując odpędzić od siebie świadomość że za niecałe 2 godziny znów będziemy wrogami mijającymi się na korytarzach lub lekcjach.Ale nie wtedy był czas na zmartwienia wtedy liczyła się chwila. Chwila w której liczyliśmy się tylko my.
***
Krótkie info jeśli jest jakiś one shot (lub coś dłuższego) z dowolnym shipem (hp) który chcecie przeczytać to piszcie na priv i chętnie coś napisze w danej tematyce🌻❤
CZYTASZ
☆DRAMIONE☆
FanfictionKrótki one shot dramione. zapraszam do czytania i komentowania A na moim profilu znajdziecie jeszcze pare o podobnej tematyce🌻🦋