1dalis Viktorija

23 2 0
                                    

Man gyvenime niekada nebuvo aišku ,už ką man?(taip verta apgalvoti kaip gyvenu)taip mastė Viktorija besivalydama savo suknelę ant kurios ryškiai matėsi jos puseserės Kristinos padaryta dėmė.Tyčia ar netyčia(tikrai tyčia) buvo jau nesvarbu.Turėjo nedelsent vykti namo.

Išėjusi iš tualeto nuėjo iki jų VIP staliuko ir jau galvojo reikės vaidinti ,bet puikiai pavyko ir taip...
-atsiprašau visų bet dėl susiklosčiusios situacijos turiu vykti namo.(taip dėl žiurkės kristinos)
-Žinoma,prabilo viktorijos teta, bei Kristinos mama.Akivaizdu kurią pusę palaikė...
Pagaliau ta prasčiokė išeina man jau buvo pradėjęs dingti apetitas.

Viktorija nesiklausė likusio pokalbio ir išėjo.Skubiai užsidėjo švarkelį ,nes buvo vėsu tačiau ji šiek tiek išgėrusi to nejautė,bet saugumo dėlei užsidėjo...

Ir nuėjo link stotelės.Kadangi neturėjo pinigų taxi(kvaila teta galėjo įdėti).
Ir jai beeinant privažiavo ir sustojo juodas audi.
Pravėrė langą ...ir vairuotajas pasirodė esąs labai sexy toks...pamanė ji
-Gal pavežti?
-Ne ačiū,ir susvyravo..mintyse keikdama tą išgertą šampaną.
-Matau tau sunku..aš tau galėčiau padėti.
-Ne..vėl tvirtai atkirto ji.tačiau tai truko tik sekundę..jei pasidarė negera.Ji pritūpė ir apsiverkė.
Tada prasidėjo jos monologas:
-Ne aš neesu girta,nei vieniša ,nei man nėra liūdna...

Matyt nesuvaldo emocijų pamanė Nepažystamasis ir tarė:
-tu pirma man pasakei ne.Aš tuoj liksiu įskaudintas.
Come on lipk parvešiu.
-Ne aš įlipsiu tik tada jei pabučiuosi mane.tu toks hot..
Ir jis nusijuokė jaučiu pirmą kart gyvenime.
-Gerai sutinku.

Ir jau norėjo lipti iš mašinos kai Viktorija sustabdė jį.
-Man bloga...
-Tu rimtai?
-Taip.tau panašu kad juokaučiau...

Ir jis pažvelgė į jos žydras akis plaukus ružavai banguotus švelnios rausvos spalvos..

Galiausiai surimtėjo ir tarė:
-Lipk.parvešiu.
Ir ji tik sugebėjo linktelėti galvą.Jo padedama įsėdo į mašiną ir jis parvežė ją namo.

-Kuo tu vardu?kai atvyko prie jos tetos namų paklausė Viktorija..
-Damienas.o tu?
-Viktorija.
Malonu.iki.Ir ji stebėjo jį nuvažiuojant...

My boyfriend is a killerWhere stories live. Discover now