6 aralık 2020 tarihinde düzenlenen comikonda yeni bilgiler söylendi.
1-jeremy zag karakterlerin instagram hesabında eskisi gibi özel çizimler paylaşacığını ve karakterlerin özel bölümler, yeni sezon film arasında
yaptıklarlarını bildereceklerini söyledi.2-karakterlerden birinin farklı bir hikayesi olduğu söyleniyor.
3-yeni sezonda geçmişe dair daha fazla bilgi toplayacığız.
4-kimliklerin öğrenilmesinde bir değişiklik yapıldı. Kimlikler öğrenilecek ve Adrien ile marinette öpüşecekler.
5-felix hakkında yeni şeyler öğreneceğiz bu sezon rolu büyük olabilir.
6-dizinin en başından beri iyi olduğunu düşündüğümüz bir karakter aslında kötü çıkacak.
7-afrika , Japonya ve Londra özel bölümleri gelecek. Aynı zamanda başka özel bölümler göreceğiz.
8-yakın bir zamanda zag, UNICEF ile bir ortalık daha yapacak ve yeni bir covid-19 özel bölümü gelecek.
9-mucize ve zag şirketinin diğer çizgi film karakterlerinin birlikte olduğu bölümler geleceği onaylandı.
10-jeremy zag'ın 16 aralık 2019 tarihinde paylaştığı karakter Londra
Özel bölümünde olacak.11-brezilya özel bölümünün 2021-2022 arasında geleceği onaylandı.
12-lady butterfly'ın Brezilya özel bölümünde olacağı onaylandı.
13-brezilya hayranlara özel süperkahramanlar geleceği onaylandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mucize çizgi Romanı (2)
General FictionMucize uğur böceği ile kara kedi çizgi romanı