Prolog

21 1 0
                                    

"Te Vreau" ii spun respirand  sacadat.. niciodata nu am vrut un barbat atat de mult cum l-am vrut pe el in acel moment.
Se uita la mine cu o privire parca insetata "Ai grija  ce iti doresti  ca s-ar putea sa se indeplineasca"

...

Suna alarma  si ma trezesc "Mai voiam sa dorm.." imi spun incet oprind alarma  si ridicandu-ma din pat.  "O alta zi catastrofica" ma duc la baie , imi fac un dus  rapid  si ma indrept spre camera mea , imi  iau telefonul dupa noptiera  uitandu-ma  sa vad daca am primit mesaje. "Ciudat , niciun mesaj" pun telefonul inapoi pe noptiera  si imi aleg hainele , ma imbrac cu niste blugi negri mulati , un maieu  negru  si o geaca de piele , parul l am lasat pe spate.
Imi I au pachetul de tigari , telefonul si Cheile de la masina.
Ies din apartment indreptandu-ma spre parcarea unde era parcata febleţea mea , un mustang rosu aprins   "Roxi" aud o voce in departare  , era o voce cunoscuta , ma intorc si o vad pe ea , pe cea mai buna prietena.
Eram doua firi opuse  ca Yin si Yang , ei ii placeau petrecerile si aventurile de o noaptea,  eu voiam  liniste si ceva  pe termen lung

"De ce m-ai lasat in seen?" O intreb , asa face mereu , uita , dar nu am ce sa ii fac o iubesc.
"Scuze.." imi spune ea. "Am fost la petrecere si am uitat sa iti dau mesaj"  face ochii  aia de catelusi  , bineinteles ea inca era la liceu deci eu eram cum s ar zice soferul ei. "Te duc la liceu?" O intreb.  "Nu ma duc azi " imi spune ea chicotind.

"Atunci unde vrei sa mergi?" Ma uit la ea confuza , bineinteles era pilita nu aveam  cum sa o las asa deci ma decid  sa  o duc acasa. "Urca in masina" ii deschid portiera  si intra in liniste , ma urc si eu si incep sa conduc. "Ai tigari?" Ma intreaba.   "Da am" ii arat pachetul  si isi ia tigara , aprinzand-o pe loc , poate ca eram fumatoare dar niciodata nu am suportat fumul  de tigara "Deschide geamul ca ne afumi" Da din cap afirmativ si il deschide.
"Mai intai mergem sa iau niste documente de la firma , si dupa te duc acasa"  ajungem la firma , ma dau Jos  din masina si atunci il vad , un barbat bine facut la costum , inalt. , langa el era un baiat mai scund , si el bine facut , avea niste blugi negri si un lant atarnat in partea dreapta , si purta un tricou alb  , geaca de piele o avea pe un Umar. "Uite-o" spune el , facandu-mi cu mana , ma duc inspre ei  "Deci el este avocatul?" Cred ca si-a dat seama ca ma uitam la el.  "Da el este" Spune Daniel  , prieten bun  de al familiei mele  "Ar cam trebui niste prezentari" Spune Daniel razand.  "Sunt Marius" spune el cu o voce masculina , care iti rasuna in urechi. "Sunt Roxana , am auzit ca esti cel mai bun avocat" facem o strangere de mana usoara  "Bineinteles" pana sa inceapa o discutie intre noi doi o aud pe Andreea din masina. "Mai mergem acasa?"  Mda... a stricat momentul. "Pot sa o duc eu" Se ofera Dan,  am dat din cap aprobator  si I am dat cheile de la masina "Ai grija de ea" ii spun dandu-i  o palma usoara peste ceafa. "De fata sau masina?" Intreaba acesta razand. Acesta se urca in masina , si ma uita la ei pana nu ii mai zaresc. "Ar fi bine sa incepem de acum , ca sa poti castiga procesul" Incep sa tresar cand aud  vocea lui,  nu mi s a mai intamplat cu niciun baiat,  de ce se intampla cu el si de ce acum...

....

" Te Vreau "Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum