Cap 1

15 0 0
                                    

"Ai vrea sa mergem la o cafea sa discutam despre proces?" Ma intreaba el , uitandu se cu ochii lui caprui in ai mei.
"Da sigur" Ii raspund eu zambind
Ajungem la cafenea , ne asezam la o masa si comandam.
"In primul rand ai pus toate documentele in ordine , pentru ca as vrea sa ma uit peste ele" Acesta zice cu vocea lui care ma face sa tresar de fiecare data , "Bineinteles" baiatul asta ma face sa uit si sa vorbesc..
Dupa ceva timp ii suna telefonul "Imi pare rau , a intervenit o urgenta , am putea continua discutia aceasta maine?" Ma intreaba el, si dau din cap aprobator.
Acesta se ridica de la masa , si ma lasa cu gandurile mele si documentele insirate pe masa. Le strang pe toate oftand.

Marius pov

Eram la masa cu clienta mea Roxana , o fata draguta , care stie sa isi aleaga cuvintele si este si foarte confidenta. Ea nu este ca toate fetele pe care le am intalnit , lor le lipsa sclipirea ei cand vorbea si cand se uita la mine..
Eu fiind cu gandurile mele , rasfoind documentele pe care le a pus intr o ordine perfecta , aud cum imi suna telefonul. Il ridic dupa masa si vad ca este Daniel.

Conv telefonica

"Mai ai mult?" Ma intreaba acesta cu o nerabdare sufocanta.
"Da mai am" ii spun eu , stiam ca prietenul meu era nerabdator si imi placea sa ma "joc" cu el pe tema asta.

"Pai vino mai repede, am auzit ca fata aia , Nina , blondina aia buna , da o petrecere la ea acasa si ne a invitat" imi spune el , evident uram chestia asta cu petrecerile , dar macar ma distram si eu cu fetele.

"Mbine" ii spun eu si inchid , evident ii spun clientei mele ca a aparut o urgenta si ca trebuie sa plec.

Roxana pov

Dupa ceva timp imi aud telefonul vibrand , era in mesaj de la Andreea in legatura cu petrecerea verisoarei ei Nina , sa zicem ca nu eram in toane bune cu ea , dar am acceptat oricum.

O ora mai tarziu ma trezesc in apartamentul Andreei plangand ca nu are cu ce sa se imbrace la petrecere

"De ce nu iti iei niste blugi ?" O intreb eu , nu imi placeau rochiile , si blugii ii aratau formele ei , facand orice baiat sa ii cada in plasa mai usor.

"Nu stiu csz , dar tu cu ce te imbraci?" Ma intreaba si arat cu degetul spre hainele pe care le am pe mine , bineinteles aceasta s a strambat , a scos o rochita neagra si mulata pe corp "Pe aceasta o vei purta la petrecere , si sa nu aud reprosuri" dau din cap aprobator, nu voiam sa o supar..

In fine dupa ceva timp ea isi alesese o fusta scurta mulata pe corp cu un maieu negru decoltat.
Nu prea eram comfortabila in rochita pentru ca mi se parea ca e prea scurta dar am tacut din gura , cobor la masina si Andreea dupa mine. "Esti gata?" Ma intreaba ea entuziasmata.
"Da" ii spun eu , incepand sa conduc.

Am ajuns la Nina acasa , o gramada de lume.. dar in baiat in tricou negru si blugi imi capteaza privirea, Era EL , avocatul meu , insa era cu Nina, aceasta se dadea la el..

...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 01, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

" Te Vreau "Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum