Arkadaşlar çok teşekkür ederim. Ama lütfen yorum ve voteları unutmayın. Multi ipek.
Off daha 10 dk oldu ama şimdiden sıkıldım. Napacağım ya ben bununla. Bide rahat rahat uyuyor.
Aslında taş gibi çocuk. Hatta meteor. Adı ne ki ? Bileti benim oturduğum tarafa düşmüş. Barış GÜNGÖR. Oha bu çocuk her gece farklı kızla takılan gecelerin velihatı değil mi ? Oha. Ben vefat. Ben şok. Resimlerde görüyordum ama tanıyamadım.
Hemen telefonumu çıkarıp "Barış Güngör" yazdım. Birsürü kızla resimleri çıktı hemen.
Bak bak şunların tipe bak. Töbe Töbe ne diyon kızım sen kendine gel.
Saatler Geçmek bilmiyordu. Telefon oyna nereye kadar. Düşünmeye başladım. Barış ı. Saçlarını savurmasınlar....
-Ipek canım kalk hadi. Gözlerimi açmaya çalışıyordum. Biri saçlarımı okşuyordu. Bide beni süzüyordu. Emin olmak için Gözlerimi kıstım. Oha. Çüş. Barış !
"Napıyosun sen be gerizekalı. " "Ipek iyi Msin sen " "Evet de asıl sen iyimisin Naptığını sanıyorsun züppe". Bana doğru yaklaştı. Elimi tuttu. Tam Gözlerimin içine bakıyodu. Bende elini tuttum. Ve bana " seni seviyorum" dedi.........
" şş kızım kalksana hey sana diyorum. Üstüme çullandın" "bende seni seviyorum"
"Ne diyosun be kalksana" kendime geldim. Ve Dünya'ya geri döndüm.
"Ne saçmalıyodun sen" dedi bana tıpkı rüyadaki gibi yakındı. Bende " of rüyaymış " Dedim.
"Of neyse kes. Ve biraz toplan bana da yer Kalsın " dedi. Bende hemen toplandım.
Whatsapp açıktı. Çok gözükmüyordu ama birsürü gülücük ve kalp vardı
Allah bilir kimle konuşuyodu. Ego yığını. Mal. Aman Banane be."Sevgili yolcularımız. Havaalanı'na inmemize 5 dakika kalmıştır. " Diye bağoran kadının sesiyle kendime geldim.
Ohh be bitti yolculuk. Arkaya baktım. Yağmur ve diğer meteor kaynaşmışlardı. Kendi kendime güldüm.
Uçak sonunda durdu. Ve hemen kendimi dışarı attım.
Bekle beni Paris. Ben geldim. Hayallerimle beraber !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paris'te Aşk
FantasyParis.. Ipek ve Yağmur un Paris maceraları. Macera, çılgınlık, korku, gerilim ve aşk dolu hikaye.