Hadirnya seorang lelaki gah perkasa di desa itu.Dengan wajah yang manis serta bibirnya yang tebal namun tetap memikat.Senyuman manis bak kilauan kristal bahunya lebar melebarkan lagi sayap indahnya itu.Terpukau sesiapa saja yang melihatnya.Dialah...
Sreeekkkk
Hmm maafkan saya ye...Semua itu hanya angan-angan mat jenin belaka haha.
"Eomma!!!Lapar!!"
"Eomma!!Mandikan!!"
"Eomma!!Orang jatuh!!"
"Eomma!!"
"Eomma!!"
"Eomma!!"
"Eom-"
"SEKEJAPLAH BABI AKU TENGAH URUS ADIK KAU NI BABI!!"
Kushhh semangat...
Dialah Kim SeokJin...Lelaki kampung yang berperangai agak weird and....clumsy...Jangan ditanya jangan dipikirin...Otaknya memang cetek lagikan slow...Ingin bertanya soalan dengannya?Tidak usah kerana jawapannya 100% menyalahi undang-undang...wattpad!
Tapi....
Kerana suka dan cinta dia pada seseorang,SeokJin rela dirinya diinjak dan dimaki selama dia hidup.Baginya ialah 'Kata-kata makhluk hina hanya dusta belaka tidak perlu diambil tahu biarkan angin cinta mengambilnya lalu menyucikan dengan debu-debu cinta'...Pandai pula dia berkata yaaa...
Gadis cantik pujaan hati Kim SeokJin..Matanya bibirnya hidungnya sungguh sempurna membuatkan SeokJin terus hanyut dalam lamunan cinta itu.Tetapi jangan sangka hanya SeokJin saja yang sukakan gadis itu sebenarnya nak kata satu kampunglah!Sungguh indah kalah Neelofa!Kalah IU!Kalah Kajul!Kalah Jennifer Lopez!Kalah Ariana Grande!Semua kalah!!
Disebabkan itu SeokJin bertekad untuk melakukan setiap yang diperintahkan oleh sang pujaan itu.
"Joahaeyo!"
"Excuse me?"
"Vacum mee?"
"Maksud saya apa dia?"SeokJin tersenyum.
" Saranghaeyo!Joahaeyo!Bolehkah awak jadi girlprrrriend saya?"
"Boleh tapi dengan syarat!"
"Apa dia"
"You have to learn English and be a smart man.You should wear you clothes like a CEO and you must have a great job.Okay?"
"..."SeokJin mula menelengkan kepala.
"Do you understand?"
"...."
"Seokjin awak faham ke tak ni?!"
"Awak cakap apa?sepatah habuk saya tak faham"
Dan bermulalah kisah lelaki digelar CLUMSY MAN...Dia bukan saja clumsy k tapi dia punya bebal tahap dewa.
YOU ARE READING
Clumsy Man //KSJ//
Fanfiction"Seclumsy saya sebebal saya tapi cinta saya pada awak tetap tulus..." Dia lelaki clumsy dan bebal yang tulus mencintai gadis itu. Apakah gadis itu akan menerimanya?