MUTLULUK nedir desem cevabın ne olurdu?
.
.
"Sadece mutlu olmak istiyorum.. Beni her işlerinde kullanıp bir kenara atmalarını değil(!)Tanrım yalvarıyorum yardım et.."
|
|
Ağladığım yerden kalkarak elimin tersi ile yüzümü sildim. Her ne olursa olsun güçlü olmalıydım. Değil mi? Derin bir nefes alıp verdikten sonra binlerce kere lanet okuduğum yetimhaneye ilerlemeye başladım.Anne ve babam yok, yani ben öyle biliyorum. Yetimhanenin önüne geldiğimde büyük bir 'of' lama bıraktım. Her şeye kardeşim için katlanıyorum on sekiz yaşıma gelmeme sadece iki hafta kaldı. Sadece iki hafta. O gün geldiğinde kardeşimi de alıp bu lanet olası yerden kurtulacaktım..
.
.
Düşüncelerimi bir yana bırakıp boş koridor da ilerlemeye devam ettim.
"Naz! Hemen odama!"
Diye arkamdan ciyaklayan aptal cüce karıya dönerek göz devirmiş ve notamı değiştirerek aptal cücenin odasına yürümeye başladım."sana kaç kere dedim değil mi benden izinsiz hiç bir yere gidilmeyecek diye!"
"sus be çirkef kadın aptal pis cüce" diyesim vardı fakat iki hafta kaldığı için yükselmeyecektim
"özür dilerim efendim"
Diyerek göz devirdim bu halime"dua et iki haftan kaldı"
"emin olun o iki haftayı iple çekiyorum, diyecekleriniz bitti ise kardeşime bakmam lazım" diyerek ayağa kalktım. Aptal pis cücenin bir şey demesini beklemeden odadn çıktım ve kardeşimin olduğu üçüncü kata çıkmaya başladım...
AĞAĞAĞAĞAĞA ilk kitap umarım güzel olur yorumlarda belirtin nasıl olduğunu bir kaç bölüm sonrası daha iyi olacak cancimlerr hadi ben kaçtımm beğenin haa