Daddy issues nedir?Daddy issues dilimize 'babacık sorunu" olarak çeviriliyor. Buna sahip kişiler babalarından yeterince ilgi alamıyorlar. (sebebi baba şahısının ölmesi, şiddete meyilli/ ilgisiz olması, terk edip gitmesi vb. olabilir.) Çoğu yerde 'cinsellik' gibi lanse ediliyor artık, ancak bu bir psikolojik travmadır. Buna sahip kişiler ilgi ve sevgi bekler, herkesin hayalindeki gibi "küçük çocuk" muammelesi değil, sadece biraz özel bir muammele isterler (ileriki bölümlerde anlayacaksınız.) Bu ilgi ve sevgi boşluğu bazen çevresine aşırı yansır, hoşlandıkları kişiden ise bu ilgiyi beklerler ve bu şahıs illa büyük olmak zorunda değil, yaşıtı olup olgun bir birey olması yeterlidir. Teşekkürler, şimdi hikayemize geçelim.
jjeonjk:
2,3 milyon ❤ 1,5 milyon 💬
Yeni reklam çekimi @dior.official
d: Aman Tanrım...m: Sanırım gayim.
parkjmin: Kapışalım (;
274 yanıtdior.official: Bize katıldığınız için teşekkür ederiz Bay Jeon!
67 yanıtjennierubyjane: Chanel bir adım önde değil mi salak arkadaşım?
jjeonjk: ah, tabii ki...
56 yanıth: Jungkook çok fena bir şey...
gtvargtyapalim: @h gt yapalım.
h: siktir git amk @gtvargtyapalimf: Siyahın en çok yakıştığı kişi felan mısın?
c: Oppaaaa!
j: Ya aq size ettiğim küfürler nereye gidiyor anlamadım nasıl hala ürüyorsunuz? @cporn.hub: Bir gün bize katılmanız dileği ile Bay Jeon.
894 yanıt
jjeonjk: ???? @porn.hub
daha 67 yanıtı okuseokimjin: Alev ediyorsun seksi pezevenk!
35 yanıtkimtaetae: intahar etmeme sebep iken nasıl yaşama sebebim oluyorsun, Jeon?
267K yanıtBaşını telefonundan gelen, durmak bilmeyen bildirim sesi ile kaldırmıştı. Telefon susmazken, yine tutturulmuş bir hayran yorumu olduğunu düşünmüştü, ancak telefonu açtığı an gördüğü cümle değil, bu şahısın profil fotoğrafı onu şaşırtmıştı. Çünkü profil fotoğrafında kanlar ile "Jeongguk" yazan bir kol fotoğrafı vardı.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Ahey, ahey..umarım bolca okunur ve sevilir bu kitap.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy issues |≮ taekook
Fanfiction'babacık sorunu' yüzünden acı çeken Taehyung, sevgi boşluğunu kapatmak için Jeongguk'a yazar. "İntihar etmeme sebep sen iken nasıl bana yaşama sebebi oluyorsun, Jeon?"