my0ngi:
37,494 ❤ 634💬
photo by @hosesun
634 yorumu gör.
23,891 ❤ 378 💬
Zorla getirildim resmen.
378 yorumu gör.》》》》》》》》》》》》》》》》》》
jjeonjk size mesaj göndermek istiyor
Kabul et/sil/ engellejjeonjk:
Pekala, hatırlamıyo|
Pekala, hatır|
Peka|
Babasından mı kurtarmışım?
Sanırım aklımda.
Fazla küçük değildik, yani sanırım..
O günü çok net hatırlamasam bile, babasının onun boğazına yapıştığı anları unutamam.
Dersten eve dönüyordum, kestirmeden dönecektim çünkü hocalarım sınav yoklamasında yardımımı istemişlerdi ve eve geç kalmıştım.
Ve bağırma sesi duydum, oraya gittiğimde ise Taeyong'u gördüm.
my0ngi:Taehyung, adı Taehyung.
jjeonjk:
A evet.. Taehyung işte.
Adam büyüktü, kendisi ise daha 10 ya da 12 yaşlarında gibiydi, ki ben de o yaş civarlarındaydım.
Adamı engellemem imkansızdı ama ne hikmetse araya girmiştim, hastanede olduğumuz da aklımda..hepsi aklımda yani.
Da bunca zaman sonra beni hâlâ hatırlaması ve sırf dikkatimi çekmek için kolunu delik deşik etmesi? Bu çocuğun ciddi sorunları var.
my0ngi:Bak Jeongguk, Taehyung benim kardeşim gibidir. Yaptığı yanlış.
Engelleyemedim, özür dilerim.
Senin kariyerin ve işine odaklı birisi olduğunu biliyorum
Ve eğer Taehyung'u az çok tanıyorsam senin dikkatini çekemeyeceğini bildiği için böyle bir şey yapmış.
Sen Seul'de bir modelsin şu an, ancak ona göre kendisi "hiç bir yeteneğe sahip olmayan" sıradan birisi, kendisini keşfetmiyor.
Çok çabalıyorum, ama bir şey olmuyor...
jjeonjk:
Ne desem bilemiyorum, şimdiden haber siteleri patlıyor. Bazı takipçilerim kafayı yemiş durumdalar, onu korumaya özen göster.
Benden başkası denk gelse böyle yapmazdı, ama dediğim gibi kimseye zarar gelsin istemiyorum. Belli ki psikolojik bir rahatsızlığı var.
my0ngi:
Biliyorum, biliyorum...
Ancak tedaviye ikna edemiyorum onu.
İkna olmuyor, babasının üstünde bıraktığı şeyler ona bir tür travma olarak kaldı ve bilmiyorum, gerçekten bilemiyorum ne yapacağımı..
jjeonjk:
Pekala, sanırım sana yardımcı olabilirim.
Arkadaşlarımdan birisi psikolog, belki o sana yardımcı olabilir.
my0ngi:
Gerçekten mi!?
Tanrım, sana çok teşekkürler Jeongguk..
Arkadaşının hesabı ya da numarası var mı?
jjeonjk:
Numarasını vermemden hoşnut olmaz, ama hesabı @parkjmin
yazıyor...
3 yeni mesajınız var
kimtaetae:
Jeongguk?
Özür dilerim, çok özür dilerim
Sadece senin için ölmek istemiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy issues |≮ taekook
Fanfiction'babacık sorunu' yüzünden acı çeken Taehyung, sevgi boşluğunu kapatmak için Jeongguk'a yazar. "İntihar etmeme sebep sen iken nasıl bana yaşama sebebi oluyorsun, Jeon?"