Tuhaf Akşam...

205 4 3
                                    

Dün akşam çok tuhaftı . Aldığım haber ile çılgına dönmüştüm . Bayan kaltak Alperene çıkma teklifi etmiş ve Alperen düşüneceğini söylemiş . (Bu arada Bayan Kaltak okulumdaki gerizekalı garip ve her gün başkasıyla çıkan bir kız). Bunun yüzünden ona bu lakabı taktık. Neyse bu haberi duyar duymaz çılgına döndüğümde Cansuyu kaptığım gibi arabaya bindirdim ve Bayan Kaltağın evinin yoluna düştük. Yolda olayı Cansuya anlatırken Cansuda beni anlayışla karşıladı . "Abii tabiki haklısın normall yanii tamam no stress gider bir güzel hallederiz zaten canım kavga çektiydi ohh üzerine şerbet oldu valla." diyerek beni onayladığını dahada belli etti. Evine yaklaşmışken bir anda telefonum çaldı . Arabayı ben kullandığımdan Cansu açtı . Canstu telefonu açar açmaz çok korktu telefonu kapatıp hemen "DUURR!" diye bağırdı . Korkuyla arabayı aniden durdurdum . " Hemennn evee dönüyoruz acilll!" diyerek gene bağırdı . Karşısında birşey diyemediğimden hemen evin yolunu tuttum . Bir andanda arayan kişinin Melis olup telefonda hüngür hüngür ağladığını ve hemen eve gelmemizi istediğini söyledi . Bu durumda çok panik yaptım ve çok hızlı gitmeye çalıştım . Yaklaşık 8-9 dakika sonra eve gelmiştik. Eve girdik ve ortalıkta Melisi göremeyince aramaya karar verdik . Ben mutfağı ararken bir anda bir çığlık duydum . Aniden olduğum yerde sıçradım ve çığlığın geldiği yöne doğru ilerlemeye başladım. Çığlık pek kullanmadığımız depomuzdan gelmişti . Depoya girdiğimde gördüklerim karşısında şok oldum . İnanamadımm!
!...BU BİR HAYAL OLMALIYDI...!

Yaz TatilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin