Mutluyum Huzurluyum

82 0 0
                                    

Artık beni sevme umuduyla uyudum. Sabah uyandığımda Cansu dolabımda birşeyleri karıştırıyordu .
-Pşşt napıyon sen?
-Ayperi kalk hadi . Denize gidecüüüz . Hadi kalkk .
Diyip bikinimi üzerime fırlattı . "Hemen hazırlan 10 dakikaya çıkıyoruzz!" diyip odamdan çıktı . Bikinimi sandaletimi giyip plaj çantamı hazırladım . Artık hazırdım aşağı indim . Kızlarda hazırdı . Arabaya doğru ilerlerken Berkte evinden Alperenle beraber çıktı . Alperen bizi görünce başını öne eğdi . Berk yanımıza geldi .
-Naber kızlar (ıstık çalıp) voov nereye böyle ?
-Şey plaja gidiyoruzz.
-Aa öylemi bizde arkadaşı alıp plaja gidiyorduk .
Bu bana bir plan gibi gelmişti Cansu ve Melise baktığımda kaçarak arabaya bindiler . Off gene onların bir planı ama bu plan bana güzel gelmişti . Sonunda Berk varr . "Neyse belki görüşürüz." Diyip Berkin yanından uzaklaşıp arabaya bindim . Sonunda plaja varmıştık . Oturabilecek bir yer bulup oturduk . Kendimizi kremleyip denize girdik . Yüzerken oturduğumuz yere baktım . Havlumun yanında 1 havlu daha vardı üstelik bu Melisinde Cansununda havlusu değildi . "Kızlar ben çıkıyorum 10 dakikaya gelirim." Diyip denizden çıkıp havlumuzun olduğu yere doğru ilerledim . Yanımdaki havluya anlamsızca bakarken arkamdan bir el gözlerimi kapadı .
-Ben kimim ki?
-Nerden bilebilirim gözlerim kapalı ?
sonunda o kişi gözlerimi açmıştı . Aaa Berktii. Yanımdaki havluda ona aitti . Tabiki ben onun kaslarına takılmıştım . Böyle bir şey olamazdı . Neyse ikimizde kendi havlularımıza oturduk . Berk kendini yağlamaya başladı .
-Şey sırtımı yağlar mısın ?
-B-ben mi ?
-Burada başka birisi varmı ?
Diyip gülümsedi . Yağı elime alıp sırtına sürmeye başladım . Allahımm böyle bir vücutt . Sonunda bitirmiştim . Keşke hiç bitmeseydii .
-Ayperi denize girelim mi ?
-Olur .
Diyip beraber denize doğru ilerlerken beni kucağına alıp koşmaya başladı ve denize attı . Kafamı sudan çıkarıp "Demek savaş istiyorsun." Diyip Berke su fışkırtmaya başladım . E tabi oda bana çok eğleniyorduk . Bir süre sonra durduk ve kahkahalar atmaya başladık . Beraber denizden çıktık ve havlumuza doğru gidip oturduk . Melis ve Cansuda kendi havlularında güneşleniyordu . Alperen bizden çok az uzakta oturuyordu . Yanlarında bir arkadaşları daha vardı . Emirhan . Emirhanda Cansunun yakınında oturuyor Cansuyu kesiyordu . Cansuda ona hayran hayran bakıyordu . Bir süre sonra güneş batmaya başladı .
-Ayperi biraz sahil kenarında yürüyelim mi ?
-Olur . Neden olmasın .
Diyip yerimizden kalktık beraber denizin kenarında kumların üzerinde yürüyorduk yavaş yavaş güneş batmaya başlarken sahildeki insanlar git gide azalıyordu . Berk bir anda önüme geçti ve gözlerimin içine baktı . Bende onun gözlerine . Aniden güneş tam battığında ellerimi tuttu ve "SENİ SEVİYORUM AYPERİ" diye kulağıma yavaşça fısıldadı...

Yaz TatilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin