Demon & Goblin

20.1K 1.4K 2.8K
                                    

Merhabalarr

Nasılsınız?

Umarım iyisinizdir ve birkaç saat evvel girdiğimiz yeniyılınız güzel geçiyordur.

Eğer yetiştirebilseydim 00.00'da bunu yayınlayacaktım ancak o vakitlerde yayınlayabileceğim bir durumda değildi bu oneshot, o yüzden ben de bıraktım. Şimdi çok mu geç oldu hiç bilmiyorum ancak yine de yeniyılınızı kutlarım, umuyorum ki hedeflerinizi gerçekleştirebilir ve istediklerinizi elde edebilirsiniz bu yıl boyunca.

Goblin dürüst olmam gerekirse yazması eğlenceli bir oneshot oldu benim için ve sizin de düşüncelerinizi merak ettiğimi söyleyebilirim, bu yüzden yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.

Bir de yıldıza elleyiverin okumaya başlamadan önce.

Yanlışlarım var ise söylemekten çekinmeyin ki düzelteyim, sonuçta yarısını hızlı hızlı yazdım ve onu da geçersek tamı tamın 9k bir kelimeyi kapsıyor. Yanlışımın olması çok olağan yani.

Umarım beğeneceğiniz bir oneshot olmuştur,

Keyifli okumalar dilerim^^

.

.

.

Demon & Goblin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







Demon & Goblin

Giriş

"Hey, kaçık herif buraya dön!"

Dar sokakların zemininde birikmiş yağmur suyuna çarpan kaba botlarıyla birlikte koşmaya devam eden genç esmer, dudaklarındaki keyifli gülümseme ile beraber arkasında onu takip eden adama ara sıra omzunun üzerinden bakışlar atıyordu. Kendisini takip eden adam; otuzlarının sonlarında, saçları ağarmış ve kirli sakalında ara ara ak telleri ağırlayan bekar birisiydi. Kendi işlettiği bir kasap dükkanı vardı ve işleri de bu sıkışıklığa rağmen oldukça iyi durumdaydı. Bugün ise müşteri gibi davranarak pişmiş hazır bifteklerden sipariş eden genç adamı kovalama sebebi poşetleri aldıktan hemen sonra dükkandan koşarak kaçması ve hiçbir para ödememesiydi. Kasabın sahibi Joseph iyi bir adamdı, eğer karşısındaki kişinin ihtiyaç sahibi birisi olduğunu düşünse etler için para almazdı bile fakat bu esmer oğlanın gerek dış görünüşü, gerek alaya alan bakışları sebebiyle onun ihtiyaç sahibi fukara birisi olduğunu asla düşünmüyor, yalnızca serserilik yapma amacı güttüğüne inanıyordu. Bir bakıma haklı da sayılırdı, Bu sarı tonlardaki kabarık saçlara sahip esmer oğlan Athena'nın en sinir bozucu tipleri arasında yer alıyordu.

goblin.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin