Vote🥂
Pliss vote 💜
بەهیوای خوێندنەوەیەکی خۆش💫🥂
Vote and coment
بادەست پێبکەین......)
Pov " miunghi
ناکرێت ژیان بەوجۆرە لەگەڵمدا ڕەفتار بکات..)!
تەنها ئەمەوێ بزانم بۆچی دوای پێنج ساڵ ناچارەبم دووبارە چاوم بەئەو بکەوێتەوەو چارەنوس لەیەک شوێنا هەردوکمان ڕوبەڕو بکاتە ئاهـ ئەمە زۆر سەختەبێت بۆمن دوای پێنج ساڵ دوری لەو کەسەی ئاشقیم ئێستا ناچارم لەو شوێنەی ئەوی لێیە دەست بکەم بەکارکردن..........
لەوانەیە باوەڕ بەقسەکەم نەکەن بەڵام ئەو کەسەی ئێستا بەوجۆرە بەناو بانگەو خەڵکی خۆشی ئەوێت ڕۆژێک لەڕۆژان خۆشەویستی من بوە ئێستاش ناچارم ڕوبەڕوی ببمەوەو لەو شوێنەبم و کارەکەم بکەم
ڕاستە دوێنێ بەڕێوبەری کارەکەم پێی ڕاگەیاندم کە ئەبێت هەندێک لەئێمە واتا مەیکاپ ئاڕتێستەکان کار بۆ کۆمپانیایەک بکەن بەڵام نەی وت کە چ شوێنێکە تا ئەمڕۆ بۆمدەرکەوت کە کارە نوێیەکەم لە HYBE وە ناچارم هەموو ڕۆژێ جیۆن ببینم!! نازانم ئەبێ چۆن ڕەفتار بکەم لەکاتێکا دەبێ مەیکاپی بۆبکە لەزۆربەی کاتەکانو بپڕۆگرامەکانا لێی نزیک بم چۆن دڵم بەرگەی ئەوە بگرێت ئاخر؟! ئەوە هەرخۆی سزایەکە بۆمن..،
دەی تەواو میونگهی تۆ بەهێزی زۆر بەهێزیت ئەمانەش تێئەژەڕێ تاکەی لەدەستشۆرەکە خۆت زیندانیەکەی
دەموچاوم شۆردو چومە دەرەوە لە دەست شۆرەکە نامەوێ بیر بکەمەوە کە ئەمڕۆ ئەو ئەبینم دوبارە ئەبێت بچمو قسە لەگەڵ کارمەندی کۆمپانیاکە بکەم تا پێم بڵێ کەیو چۆن دەست پێبکەمend pov "miunghi"
میونگهی بەرەو لای ئەو کارمەندە بەڕێکەوت کە ئەبێت کارەکەی پێبڵێتو پێی بڵێ چۆن دەست پێبکات بێگومان ئەوە ئاسان نابێت بۆ ئەو نەک بۆ ئەو بەتەنها بەڵکو بۆ جیۆنیش،،، ئەوە زۆر قورسە بێت بۆیان
میونگهی:ببورە بەڕێزم!!
کارمەندەکە:تۆ لەکوێ بویت سێرکە هەموو هاوڕێکانت لەسەر کاری خۆیاننن تەنها تۆ ماویت !)
میونگهی: بێخەمبە دووبارە نابێتەوە تەنها کارێکم هاتە پێش
کارمەندەکە: هەرچی بێت گرینگ نیە تەنها پێویستە کارەکەت بزانیو لەهەرکاتێکا بمانەوێت تۆ لەسەر کار بیت ئاهـ بیرت بێت تۆ مەیکاپ بۆ بەڕێز جۆنگکوک ئەکەی ئەوە کاری تۆئەبێ!)
زۆر بەبێخەمیەوڵ ئەم قسانی ئەکرد...
میونگهی:واتا ناتوانم کارەکەم بگۆڕمو مەیکاپ بۆیەکێکی تر بکەم؟؟؟؟!)
کارمەندەکە: نەخێر ناتوانینت کارەکەت جێگیر کراوە پێویستە لەسبەینێوە دەست بکەیت بە کارکردن.....
میونگهی:باشە زۆر سوپاس بۆ زانیاریەکەت،،،،pov"miunghi'
خوایەگیان کارەکەم دوو هێندە قورس بوو من ئێستا چۆن بتوانم پێویستم بەو کارەش هەیە بێگومان ناکرێ لەدەست خۆمی بەم چۆن لەسبەینێوە دەست پێبکەمو بیبینم ئاخر؟! ناکرێت بەم جۆرە من ناتوانم وابکەم.!) تەنها ئەوەت بیر بێت میونگهی ڕابردوو لە ڕابردوو مایەوە ئێستاش ئێستاسە بۆیە بیر لە ڕابردوو مەکەرەوە ئەوەی ڕۆی ڕۆی تەواو ناگەڕێتەوە تۆ ئێستا کەسێکی تریت تۆ زۆر بەهێزیت دڵنیام بەیانی زۆر بە شانازیەوە دەست بەوکارە ئەکەم تەنها با تەواو بێت سبەینێ بە باشی من هیچم ناوێ ئیتر دڵنیام باش تێناپەڕێ بەڵام ئەبێ هەوڵ بەم بۆئەمە من بەقسەیەکی بێمانا ناڕوخێم هەم کێ ئەڵێ ئەو منی بیر ماوە؟! ئەی وانیە .......
توخوا منیش دڵی خۆمەیەمەوە مرۆڤ چۆن کارێکی وا لەژیانی لەبیرەکات؟؟؟ مەگەر بەخەیاڵ بتوانێ لەبیری بکات ئەشقی یەکەم جار لەکوێ بینیوتە لەبیر بکرێ؟!)
تەنها بیر مەکەرەوە تەواو ئێستاش بابڕۆم تەواو بیری لێناکەمەوە زۆر بە باشی ئەگەڕێمەوە ماڵەوەو بۆ لای دایکمو دواتر پشویەکی باش ئەدەمو سبەی زۆر بە بەهێزی دێمە سەر کارەکەم و وەک ڕۆژانی ئاسای کارەکەم ئەکەم زۆر بەباشی ئافەرین بۆخۆم فایتینگ!!!
با ئێستاش بڕۆم وە سبەینێ هەر زوو لێرە ئامادە ئەبمو تەواو هەر ئەونەیە هێندەش قورس نیە وەک ئەوەی بیری لێئەکەمەوە
YOU ARE READING
𝙼𝚢 𝙳𝚛𝚎𝚊𝚖 𝙷𝚊𝚜 𝙲𝚞𝚖 𝚃𝚛𝚞𝚎
Mystery / Thrillerپێش هەموو شتێ سوپاس بۆ ئەوەی چیرۆکەکەمت هەڵبژارد بۆخوێندنەوە..!) چی دەربارەی عەشق ئایا تۆ باوەڕت بە وشەی عەشق هەیە؟؟؟؟؟ یانیش باوەڕە بەخۆشویستنی ڕاستەقینە هەیە؟؟؟؟ با باسێکی بچوکی عەشق بکەین ....... ئایا خۆشویستنو عەشق جۆرێک لەدەسەڵاتی هەردوو لانیە...