Isteri Swinger

35.9K 85 7
                                    

Sudah sekian lama aku memikirkan, alangkah indahnya kalau dapat menyetubuhi kakak angkat ku, kak El. Tubuhnya yang sedikit chubby itu sangat mengiurkan. Walaupun kami masing-masing sudah mempunyai keluarga sendiri, keinginan itu tetap ada. Setiap kali keingan tu datang, pasti isteri aku akan aku kerjakan.
   Aku juga suka berimaginasi untuk melakukan hubungan seks sambil diperhatikan oleh suami nya. Aku pun terus merancang strategi untuk menjamah tubuh kak El.
  Malam itu, aku  memberi hint kepada isteri ku.
"yang, best x kalau orang tengok kita tengah 'main'? Mesti ada lagi sedap kn". Pertanyaan ku di balas dengan senyuman manja isteri ku.
" abang suka ke kalau orang tengok sayang bogel? Rugi tau orang tengok percuma je" jawabnya ringkas.
" abang ok je, dia tengok je, bukan dapat main dengan sayang pun" balasku.
"jom lah main sekarang, tak payah tutup lampu" isteriku membalas sambil mengusap buah dadanya yang disaluti baju T-shirt nipis. Dia ketawa kecil. Zakarku terus menegang mendegar jawapan isteri ku. Aku pun mula mencium pipi dan kemudian kami berkucupan. Aku mula menjilat dan mengucup lehernya. Dia mengerang kegelian. "ahhh, emmm. Geli bang". Sayang dah basah ni" emmm,ahh.
"abang buka langsir tu luas lagi. Sayang nak orang tengok sayang bogel" sedap bang.... Laki kak El ada kat luar tu. Mesti dia nampak kita kan. Arhhh stimnyaa. Ummm mmm".
Kebetulan unit apartment kami memang mengadap rumah kak el. Jadi kalau berdiri di balkoni memang nampak terus ke ruang tamu.

Aku bangun meluaskan bukaan langsir. Isteriku tersenyum. Diselak baju yang dipakainya. Maka terdedahlah buah dada yang bersaiz sederhana.  Aku kembali mencium isteriku sambil meramas buah dadanya. Ku lihat matanya melirik ke arah balkoni. Mencari kelibat susuk tubuh jiran-jiran.
"oh rupanya sayang pun suka juga ya ada jiran tengok kita main" kataku.
"ye bang" isap tetek sayang bang" ahh sedap. Aku terus mengomol tetek isteriku. Ku isap-isap putingnya yang kecil comel itu. Dia mendengus kesedapan "isap lagi bang". Mmm sedap sangat malam ni" tu laki kak el tengok kita main. Argghhh sedapnye.
"nak isap kote abg" rengek isteriku.
Aku menyuakan kote ku ke mulutnya. Habis koteku di main-main dengan lidahnya. Aku rasa nak terpancut diperlakukan begitu. Memang malam ini feel nya berlainan. Mungkin sebab ini kali pertama kami membuat hubungan seks dihadapan orang.
Mata isteriku tak habis-habis melirik ke luar balkoni. Kelihatan di kejauhan suami kak El sedang mengusap-usap zakarnya yg masih didalam kain pelikat. Isteriku bertambah ghairah bila  melihat suami kak El.
  "bang, boleh tak sayang nak rasa kote abang Man tu. Sayang nak rasa 3some"
"boleh sayang, nanti ya" hari ni biar abang sorang saja yang main dengan sayang"balasku.
Mendengar permintaan isteriku itu, aku jadi lebih terangsang. Mana taknya, aku nak tubuh isteri abang Man, si Kak el. Isteriku pula mahu bersama suaminya yang bertubuh sasa.
Aku mempercepatkan permainan ku malam itu. Aku terus menjilat pantat isteriku. Medesah-desah dia kesedapan. "ahh sedap bang, sayang nak terpancut ni". Aku terus menjilat biji kelentitnya sambil jariku dijolok ke dalam lubang pantatnya.
"yang, i cum" arhhh. Memancut-mancut air keluar. Tak tahulah air kencing atau air kepuasannya.
Aku mula memasukkan kote ku ke dalam lubang pantatnya.
"argh bang, sedap.. I nak pancut lagi. Laju lagi bang.. Ahhh ahh ahhh.
Pancut bang. Mmmm ahh ahhh. Mmmmmm...... Purr bersembur air memacut keluar lagi. Aku melajukan dayungan. Keras koteku masih mampu menujah hingga ke pangkal farajnya.
" sayang tonggeng" arahku.
" sayang mengadap balkoni. Tengok ke luar" isteri ku menurut. Koteku semakin  tak sabar mahu menujah pantatnya. Kelihan pemandangan yang begitu indah ketika isteriku menonggeng. Lain macam sedapnya.
Kami membuat doggy style sambil memerhati pemandangan di luar. Kelihatan abgMan dan kakEl di balkoni. Mungkin tadi AbgMan memanggil KakEl untuk melihat aksi kami.
Kelihatan juga haji Jamil, yang rumahnya di tingkat atas rumah kak El turut melancap melihat kami. Maklumlah, Orang tua tu sudah lama menduda sejak kematian isterinya 5 tahun lalu.
   10 minit menyorong kerisku yang tidak berapa besar ke dalam faraj isteri ku, aku sudah tidak mampu menahan air mani ku dari memancut.
"yang, nak pancut" isteriku mengangguk tanda dia pun sudah sampai klimak. Ku jolok sedalamnya, dan.. Crettt. Crett, air benihku memancut memenihi ruang pantat isteriku. Kami puas. Puas aksi kami ditonton.
   Keesokkannya aku terserempak dengan kakEl.
"nak kemana tu dik" tegur kak El.
"nak ke rumah kak El lah" balasku.
"jom lah, akak pun nak balik ni".
Aku membontoti kak El. Punggungnya yang besar dan sedikit chubby  itu merangsang nafsuku. Walaupun sekian lama aku ingin menujah koteku ke dalam punggungnya itu, tapi aku belum ada keberanian untuk berterus terang.
"masuk lah" pelawa kak el sebaik sahaja sampai di muka pintu. Aku pun terus masuk. Bukan tak biasa aku datang rumah kak El. Semasa aku belum kahwin, tidur di rumah kak El pun aku pernah.
"duduklah dulu, akak nak mandi sekejap.  Baju akak terkena air tong ikan di pasar tadi". Aku mengangguk saja.
"abang Man mana Kak" tanya ku.
" abg Kau OT hari ni. Petang nanti baliklah tu"
Kak El Menuju ke biliknya. Mataku tak lepas-lepas dari mengekori lenggok punggungnya. Rugi kalau tak tengok. Kak el pula gemar berseluar legging. Apa lagi, memang teserlah lah bentuk punggungnya yang mengiurkan itu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 06, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

isteri swingerWhere stories live. Discover now