YENİ KAHRAMAN KATILIOR
ASLI(Özgenin en yakın arkadasi)Iyiki vardı yanımda iyi geldi onun elleri sarılışı. Çok iyiydi Özgem. Yukariya odama çıktım ve sarilarak uyuduk. Bu günde böyle geçti gitti. Ertesi gün sabah aşağıdan güzel güzel kokular geliyordu. Aşağıya indim ve baktim ki Özge kahvaltı hazırlıyor. Hamaratliginida öğrenmiş oldum . Gizlice yaklaşıp dudagindan öptüm. Oda karşılık vererek öptü . Derken krepler yanmisti. Krepleri hemen alicam diye elini yaktı Sakar sevgilim.. Kıyamam yaa diyerek hemen elini öptüm. Bu sırada annem ve Çağatay uyanmış aşağıya geliyorlardi. Çağatay lise 1 e gidiyordu aynı Okuldaydik. Çağatay 1.70 boyunda 70 kilo mavi gözlü sarışın cocuktu. Kahvaltıya oturduk ve yemek yemeye başladık. Annem ve Çağatay tabagindakileri yerken biz Özgeyle birbirimizi yiyorduk... Pazar günüydü bugün kahvtidan sonra Özge en yakın arkadaşı Aslıyı çağırdı ve gezmeye başladık. Çağatay da yanımızdaydi. Çağatay ve Aslı birbirinden hoslandi gibiydiler. Derken Özgenin kulağına fisildadim "Aşkım biz bişeyler bahane edelim bunlar birbirinden hoslandi" dedim . Özge onayladı ve "Yaa kusura bakmayın Annem cagiriyo Okan beni bıraksın siz takilin" dedi ve cafeden ayrıldık. Akıllı sevgilim benim nasılda değiştirdi konuyu Askimm yaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEGISIM
General FictionÖnceden EZİK olan bir çocuk bir kıza aşık oluyor ama o kız ona durmadan EZİK diyor. çocuk sinirlenerek degisicem diyerek değişiyor. kız buna aşık oluyor ve sevgili oluyorlar