Şiddetle Başlayan hazlar Şiddetle son bulurlar ölümleri olur zaferleri öpüşürken yok olan ateş ve barut gibi ...
.........................................................
Yaşıyormusun? Yoksa sadece nefes mi alıyorsun?? Ben sadece nefes alıyorum ama yaşamak istiyorum Bella ve edward gibi onlar NolurSa olsun hiçbir zorlukta ayrılmadılar acı çektiler ama ayrılmadılar acı çektiler bende acı çekmek istiyorum şimdi ordan bana sen manyak mısın kızım demeyin! Lan ben aşık olmak istiyorum ben yaşamak istiyorum bu sıkıcı hayattan cidden sıkıldım Evet Ölüme 1 gün daha yaklaştım "YAŞASIN" evet bügünde o sıkıcı hayatıma başlıyorum ah doğruya kendimi tanıtmadım ben toprak16 Yaşında sıkıcı hayatımdan bıkmış babası annesini bırakıp gitmiş bir gerizekalıyım askında benim doğmam hata ben doğmasaydım babam annemi bırakıp gitmezdi tabikide ve en çok üzüldüğüm şey annemin o adama hala çık aşık olması onun için geceleri ağlaması anlamıyorum adam seni hamileyken bırakıp gitmiş bütün ailen sana onun Yüzünden yüzüne bakmamamış sen hala onu seviyosun aslında Annemide Anlıyorum pekala tamam anlayamıyorum çünkü daha önce hiç bu kadar sevmedim birini ama o duyguyu çok merak ediyorum istiyorum bunu Evettt yeter ama artık hazırlanmalıyım o nefret ettiğin okul formasını giyinmeye başlıyorum ah lanet olsun servise binmek istemiyorum orda herkez bana özürlüymüşüm gibi bakıyo kimseyle konuşmamam garip mi bence deyil ? Sadece sevmiyorum benim Arkadaşlarım bana yeter ve o çok sevdiğim!!!!! Servisin sesi duyuluyor annenene ben okula gidiyorum dedikten sonra servise bindim şu lanet yol bitanem önce bitmeli neden ilk beni almak zorundasınki?? Kulaklığımı takıyım en iyisi.....................................
"Tamam olabilir"
"Bizde toplanalım " kızların o çok Sevdiğim!! Muhabbetinin içine girmeden Yanlarında oturuyordum
"Eeee sen ne diyosun toprak"
"Toprakkl" cırlama masal
"Ne ya ne ne "
"Diyorum ki bizde toplanalım?"
"Merve sen be diyosu??" Dedim ama Merve nin gözü başka yerlerdeydi
"Heyoooo kime diyorum mevveğğğğ" bu sefer ben cırlamıştım :P
"Benim için farketmez ama bence sizde toplanalım daha rahat oluruz" dedikten sonra pişman oldu Söylemek istediği baban olmadığı için gece rahat konuşuruz felan
"Toprak ben çok özür dikerim gerçekten öyle demek istememiştim çok özür dikerim "
"Merve o adam umrumda deyil istersen küfür et unrumda deyil evet bu akşam kızlar gecesi bizde evet daha rahat olucaz çünkü o gereksiz adam yok "
"Gerçekten düşünmeden konuştum seni üzdüysem özür dilerim çok özür dilerim"
"Merve beni üzmedin tamam mı pekala evet bı gece bizdesiniz??"
"Tamam"
..................,,,,..........................................
"Anneğğğğğpp"
"Anırma toprak mutfaktaktayım"
"Ben seni çok seviyorum Dünya'nın en güzel annesi neler yapıyosun"
"Evet sadede gel ne istiyosun" annem herzaman benim arkadaşım gibi oldu
" Şeyyyy...... Bu akşam kızlar bizde kalacakta"
"Ha git diyosun yani "
"Yani ne zamandır anarnrmefe gitmiyorsun hem onu Görmüş olursun"
"Tamam istenmiyorum"
"Ahahahha hayır saçmamala"
"Tamam ben yarım saatten çıkarım "
"Bitabn sen"
"Biliyorum"
"Çok mütevazisin"
"Senin gibi "Annem çıktıktan sonra kızLar geldiler birlikte yemek yaptık korku gilmi izledik büyün bunlardan sonra saat 1:30 olmuştu birbirimize iyi geceler dileyip uyumaya başladık
Arkadaşlar ilk hikayem beğenirsiniz umarım :P