Hallo dames en heren en supertof dat jullie kijken naar deze vlog, mijn naam is Enzo Knol en dit is Boaz. Enzo begint zoals altijd weer de vlog, Boaz is vanochtend ook gekomen, ze hebben afgesproken om vandaag te filmen. Boaz wil namelijk een challenge filmen, en Enzo wou wel mee doen.
De challenge is de beerpong challenge maar telkens als er een beker wordt geraakt moet er een kledingstuk uitgedaan worden. Enzo is veel beter dan Boaz, Boaz moet al veel kleren uittrekken. Eerst gaan natuurlijk de schoenen uit, daarna de sokken. Vervolgens trekt Boaz zijn trui uit, Enzo geniet van zijn uitzicht.
Ze spelen verder en enzo raakt weer een beker, Boaz twijfelt of hij wel verder moet gaan, maar vindt dat zijn riem ook als kledingstuk geldt. Hij doet zijn riem los, en zijn broek begint een beetje af te zakken.Enzo heeft nog steeds al zijn kleren aan, hij besluit wat slechter te gooien, want dat is leuker voor de video. Boaz gooit wat ballen raak bij enzo, en enzo trekt zijn kleren uit. Het spel gaat verder en uiteindelijk zijn ze allebei alleen nog maar in hun onderbroek. Boaz zegt dat ze nu stoppen omdat de video anders niet meer op YouTube kan, hij sluit de video af. Enzo zit nog steeds met plezier naar Boaz te kijken, vooral omdat zijn lul mooi zichtbaar is in zijn onderbroek.
Hij voelt dat zijn lul een beetje hard wordt, maar hij verbergt het niet. Boaz ziet het ook maar negeert het.
Boaz vindt het wel leuk dat enzo een beetje geil vindt, en hij bedenkt een reden om lekker dicht bij enzo te komen. Hij zegt tegen enzo dat hij het jammer vindt dat enzo geen backflip meer kan, en zegt dat hij het hem nu wel weer wil leren. Enzo vindt het goed en samen gaan ze backflips oefenen. Boaz raakt enzo steeds meer aan, en enzo's penis wordt hard. Ze kijken elkaar aan, maar op dat moment gaat de deurbel