4

2K 9 3
                                    

Ik loop uit de badkamer, en mijn lul is heel hard. Als ik in de logeerkamer kom zie ik de onderbroek van Boaz liggen, ik pak hem op en ruik eraan. Ik pak mijn lul vast en begin er een beetje aan te zitten.
Ik ga liggen op het bed, en trek mijn onderbroek uit, ik begin mijn lul af te trekken. Ik ben een tijdje bezig, maar op dat moment hoor ik Boaz roepen, ik besluit hem te negeren, omdat ik bijna kom. Ik trek verder, maar Boaz komt binnenlopen. Ik trek snel de deken over me heen, en ik kijk Boaz aan.

Ik ben klaar met douchen en droog me af, ik roep Enzo of hij mij kleren kan brengen. Ik krijg geen reactie, ik wacht even en loop dan naar de logeerkamer. Ik loop de kamer binnen en ik zie dat enzo zich aan het aftrekken is. Hij trekt snel de deken over zich heen. Ik kijk hem aan maar weet niet hoe ik moet reageren.

Boaz
Zo ook lekker bezig

Enzo
Ehmm ja het was niet de bedoeling dat je nu binnen kwam lopen

Boaz
Dat begrijp ik, maar ik riep je net en je gaf geen antwoord dus ja ik dacht ik pak dan mijn kleren zelf wel.

Enzo
Ohh, ik had je niet gehoord

Ik zie dat Boaz zijn lul hard begint te worden, maar hij heeft het zelf niet door.

Boaz
Waar liggen de sport kleren en onderbroeken

Enzo
In die lade

Enzo loopt uit bed en wilt een onderbroek voor Boaz pakken, hij geeft de onderbroek aan Boaz en hij pakt daarna de sport kleren. Als hij zich omdraait en de sportkleding aan Boaz wil geven, laat hij ze expres vallen. Hij wilt ze oprapen, maar in plaats daarvan zet enzo zijn lippen om de lul van Boaz.
Boaz schrikt en kijkt toe, enzo stopt de lul van Boaz steeds dieper in zijn mond, en begint hem te pijpen. Boaz legt zijn hand op enzo zijn hoofd, en bepaald het tempo. Het pijpen gaat steeds sneller, als Boaz bijna komt haalt hij zijn lul uit enzo zijn mond, en spuit over enzo zijn hoofd.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 09, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Enzo knol en zijn vrienden...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu