H9, nacht school?

60 3 2
                                    

Ik wort wakker gemaakte door een emmer koud water en een toeter. ik schrik op en stoot mijn hooft. ik zie al wie het zijn winston en austin. " ja die kreeg je trug van gister" zegt austin. "ja had ik kunnen verwachten" zeg ik op een verveelde stem trug. "maar wat gaan we doen " zeg ik terwel ik uit bed spring. " clip op nemen" zegt austin " vangen als je ontbijt wil " roep winston en ik krijg een boterham naar mijn hooft gegooid. "eeh dankje😁". "We gaan naar playlist live" zegt austin " hoe veel uur rijden" zeg ik " 5 dus op schieten " zegt lynn die op eens in de deur opening staad. " WoW Okay, als we 5 uur in de bus moeten kan ik dan wel mijn make up doen" zeg ik " ja wand die heb je wel nodig " zegt Lynn "komt door hem " zeg ik wijzend op austin. "Maakt niet uit" zegt Lynn "laat maar , ik ga mijn spullen pakken en school bellen of ik van avond de lessen mee kan doen " zeg ik en loop naar de bedden "trut" ferluistert Lynn tegen austin " ik kan je horen " roep ik " mooi " zeg lynn trug ik doe de deur dicht en zie dat winston nog slaapt " Hey slaapkop Waalre worden" zeg ik " hhmhummeh" krijg ik trug. dus ik pak een glas water en gooi het over zijn hooft. "ik den wakker" zeg hij " spullen pakken " zeg ik en gooi een knuffel naar zijn hoofd. "eerst ontbijten " zegt hij " zo" zeg ik. als ik mijn telefoon pak en music op zet. avril, acdc, 5sos, One Direction en matty b komen voor bij.

Tijds sprong van die dag "avond"
"Hey jongens" zeg ik terwel ik naar mijn laptop kijk "heey fijn je te zien" zegt Sky " what About love what About our promesse " hoor ik door de bus " wacht even" zeg ik " austin ik probeer te leren en naar school te gaan doe dat ergens anders ja" schreeuw ik door de bus. en zie een verbaast gezicht " stoppen " zeg ik "Okay dan morgen vroeg" zegt hij "Omg zit je bij austin mahoon " schreeuwt een meisje achter Sky "ja daar ben ik " zeg ik door de i pad " we hebben bio, mischien vind austin het leuk om mee tedoen? " Zegt Sky " austin, meedoen ? " Roep ik " yesssss" krijg ik trug en hij komt er aan lopen
De rest van de nach heb ik school en huiswerk gedaan tot 4 uur. maar austin is om 2 uur naar bed gegaan.
En zo ging het die week elke nach. om 4 uur slapen en om 6 uur op
-•-------------------------------------

Sorry dat ik niet zo veel doe maar mijn paard is overleden en ik heb niet veel tijd
Maar lush luv love you

2 life's in 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu