İstanbul'dan izmire gitmek üzere arabamla, yola çıkmıştım. Bursa yolunu kar esir almış tipi gittikçe artıyordu, herseferinde karın daha az olduğu yollardan gitmeye çalışıyordum. Sonunda hiçbir aracın olmadığı bir yola sapmıştım, galiba kaybolmuştum. Aniden arabanın önüne küçük bir tavşan atladı ona çarpmamak için direksiyonu kırdım. Şarampole yuvarlandım, herşey altüst olmaya başladı, dünyam ters düz oluyor, gözlerim kararıyordu.
...
Gözlerimi, yavaş yavaş araladım. Yatmış olduğum kanepede doğruldum. nerdeyim ben burasıda kimin eviydi. Başımı tarif edemediğim bir ağrı vardı elimi başıma atmamla sarılı olduğunu anlamam bi oldu. Oturduğum yerde doğrulup etrafıma baktım, büyük pencereden dışarıyı inceledim, kar heryanı kaplamış, saat 10 civarlarındaydı.
Yavaşça ellerimi kanepeye bastırıp ayağa kalkmaya yeltendim.
-hey, dur bakim napıyosun sen! Yaraların daha iyileşmedi.
Kafamı kaldır kaldırmaz karşımda yeşil gözlü kumral bi genç kız duruyordu. Allahım öldüm de cennete mi düştüm. Saçmalama Kutay sadece kaza yaptın ama paçayı yırttın.
-sende kimsin? Nerdeyim ben, burası kimin evi. diyerek şaşkın gözlerle ona baktım.
-öncelikle ben sara, kaza yapmıştın evimin üst tarafındaki yolda, seni evime aldım dünden beri uyuyorsun. Dedi gülümseyerek.
-Bende Kutay tanıştığıma memnun oldum. Öncelikle evine aldığın için teşekkürler, beni hastaneye götürmek aklına hiç gelmedi mi hani bi yerlerim kırılmıştır. İç kanama felan geçirmişimdir.
-ben doktorum bütün kontrollerin yapıldı. Birkaç sıyrık dışında hiçbirşeyi yok, turp gibisin dedi sevinçle, ne tatlı kızdı ama minik bedenine rağmen beni buraya kadar taşımış, yaralarımı iyileştirmisti.
-teşekkür ederim, hiç gerek yoktu aslında, gerçi beni dağın başında bırakmazdınya, iyi yapmışsın iyi. yanlız benim karnım zil çalıyor bi çorbani içerim artık dedim sırıtarak.
-hahah ne komiksin sen ya daha yeni iyileşmeye başladın çenen açıldı hemen, dur bekle önceden yapmıştım zaten getirirm şimdi. Ve koridora doğru yöneldi.
Tahmininmce; ev ahşaptan yapılmış ek olarak çatı katı bulunan geniş bir evdi. Salona büyük iki koyu yeşil kanepe ve tekli koltuk yerleştirilmişti. Ortada halı ve sehpa tam karşıda ise plazma vardı . Elinde tepsiyle odaya döndü üzerinde bir kase domates çorbası, salata ve yoğurt getirmişti
-enfes gözüküyor diye atıldım bir anda.
-senin için yaptım, hepsi bitecek ona göre.
Kanepede yanıma oturdu, kaseyi alıp çorbayı bana içirmeye başladı sıcak mı diye sordu hayır der gibi başımı salladım arada salata ve yoğurtla veriyordu. Benimle ilgilenmesi son derece hoştu yeşim bile hasta olduğumda bana böyle bakmamıştı. Arada göz göze geliyorduk bana bakıp gülümsüyordu acaba ne tür erkeklerden hoşlanıyordu, benden iyisini mi bulacaktı canım. Ne zaman kendi kendime konuşmayı bırakacaktım ki. Kimbilir ne zaman. Yemeğim bitmişti biran beni izledigini farkettim. Yeşil gözleri mavi gözlerimle buluştu, elini anlımda gezdirdi, adeta başımı okşuyordu. Ateşin düşmüş dedi şunları mutfağa bırakip geliyorum dedi ve ayağa kalkıp ilerledi. Elinde birkaç tane hap ve bir bardak suyla geri döndü.
-şunları iç bakayım Kutay bey dedi ve bana uzattı. İlaçları içtikten sonra ;
- ee napıyoruz, kös kös oturmayacağız dimi.
-ne yapmak istersin ?
-bilmem film izleyelim, playstation oynayalım.
-Tamam playstation oynayalım, yenilirsen ağlama ama dedi gülümseyerek.
-Çok iddialısın bakıyorum nesine oynuyoruz o zaman.
-ben kazansam 2 hafta burda kalırsın.
-Tamam ben kazanırsam her istediğimi yapacaksın. Dedim pis pis sırıtarak.
-Tamam benim için farketmez ben oyun cd'sini getireyim o zaman. Sol taraftaki cd'likten oyun cd'sini getirip dvd oynatıcısına taktı.
Oyun açıldı, oyun kollarını da getirerek yanıma oturdu. Ben real madrid oda Barcelona'yi seçti. Tahmin ettiğimden daha iyi oynuyordu. 3 maç oynadık ilk iki oyunu ben kazandım son oyununa o kazandı. Güzel bir maç olmuştu.
Dipnot;
Sara rolünde ;Lily Colins
Kutay rolünde; sam Claflin
Kişileri ni seçtim umarım beğenirsiniz. :) ® 2015 tüm hakları saklıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❄ KIŞ UYKUSU ❄
RomanceKutay hiç tanımadığı bir evde gözlerini açacaktır . Daha önce görmediği dünya tatlısı bir kızla ... Onların ki talihsiz bir karşılaşma olacaktır. Birbirinden ayrı kalamayan bu iki genç aralarındaki çekime nasıl engel olacaktır. Cevabı kitapta...