Min Yoongi stüdyosunda kendi sandalyesinde kurulu bir şekilde otururken elinin altındaki bilgisayarında bir kaç ses kayıt işi ile uğraşıyordu.
Aslında saat geceye vurmuş ve o halen daha burada bir kaç iş ile uğraşmaktaydı. Belki de arkadaşları çoktan uyumak için kendi odalarına çekilmişti lakin onun için bu ses kayıt işi çok önemliydi.
Bir kaç ay sonra olacak geri dönüş için çok sıkı çalışmalıyım diye düşünüp duruyordu ve kendini bunun için daha fazla zorluyordu.
Yoongi gözlerinin yorgunluğunu beyninde hissederken sandalyesinde arkasına yaslandı ve başını yumuşak başlığa yaslayarak gözlerini kapattı. Gözlerinin yandığını hissediyordu ve gözlüğüne ihtiyacı vardı tam da şimdi.
Oturduğu yerden ayaklanırken acaba gözlüğünü en son nereye koyduğunu düşünüyordu ve bu düşüncesi arkada kalan tekli koltukta gördüğü gözlüğü ile son bulmuştu.
Bir kaç adımda koltuğa ulaşmış ve hem gözlüğünü hem de telefonunu eline alıp eski yerine geri oturmuştu.
Yoongi çok beklemeden gözlüğü gözlerine taktı ve o iyi hissettiren his bedenini kaplarken bir gülümseme yayıldı dudakların.
"Ah cidden bu ne acı." Gözleri tekrar bilgisayar ışığına alışırken oraya doğru eğildi ve elinin altında kalan telefonu yanına koyarak bilgisayardaki işine devam etti.
Bir kaç dakikanın sonunda telefonuna gelen bildirimle hızla başını telefonuna döndürdü ve Jiminie yazısını görür girmez telefonu eline aldı.
Jiminie:
Hyung!
Ne yapıyorsun?
Uyudun mu?Yoonie hyung:
Uyumadım Jimin-ah
Peki ya sen neden uyumadın?
Saat geç oldu.
Kapa gözlerini miniğim.Jiminie:
Uykum yok hyungie
Yanına gelebilir miyim?Yoonie hyung:
Gel güzelim
bunu neden soruyorsun ki?Jiminie:
Seni rahatsız etmek istemedim Hyungie
stüdyondasın değil mi?Yoonie hyung:
Beni asla rahatsız etmezsin Jiminie
Ve evet ordayım, gelYoongi gülümseyerek telefonunu kapatmış ve tam yerine koyacakken telefonu elinde titremişti. Elindeki telefonun tuş kilidini açtıktan sonra bir kaç bildirimi silmiş ve twitter'dan gelen bir bildirim dikkatini çekerken bildiririm üzerine tıklayıp açılmasını beklemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Que voulons-nous être | yoonmin ✓
Teen Fictionone-shot // smut "hyung bu da ne?" "bizim için yapılan fanartlardan sadece bir tanesi, güzelim."