Part 1

310 8 0
                                    

Καθώς περνούσες Την ημέρα σου ως συνήθως διαβάζοντας η μητέρα σου σε διακόπτει φωνάζοντας σου να πας κάτω γιατί θέλει να σου μιλήσει...
Καθώς φτάνεις κάτω βλέπεις την μητέρα σου να είναι πολύ εκνευρισμένη εσυ φοβήθηκες δεν την είχες δει ποτέ έτσι μέχρι τώρα.Βέβαια εσυ δεν ειχες λόγο να φοβάσαι αφου ήξερες ότι εσένα δεν θα σου έκανε κάποιο κακό,εξάλλου ποτέ δεν το έχει κάνει.
[.......]
Αφού σου είπε πώς ήταν τα πράγματα με τον πατέρα σου και ότι θα έπρεπε να φύγετε για το Wolverhampton για πάντα και ότι αύριο θα φεύγατε το πρωί αφού ετοιμάστηκε εσυ ήσουν κλεισμένη για ώρες στο δωμάτιο σου κλαίγοντας πως θα χάσεις τους φίλους σου και πως εκεί δεν θα γνωρίζεις κανένα εκτός από τους συγγενείς σου...
Μετά απο αρκετή ώρα κλαίγοντας άκουσες ενα θόρυβο στην πόρτα του δωματίου σου και κατάλαβες πως κάποιος χτυπούσε την πόρτα σου, εσυ πηγες να ανοίξεις την πόρτα.Και μπροστά σου βλέπεις την κολλητή σου τη Ell πού την ξέρεις απο όταν είσασταν παιδιά ειχε ερθει για να σε αποχαιρετήσει και να σε βοηθήσει να μαζέψεις τα πράγματα σου.
Αφου σε βοήθησε και τελείωσες.,μιλούσατε για ώρες για διάφορα και άσχετα θέματα για να ξεχαστείς λίγο...μεχρι που δυστυχώς έπρεπε να φύγει γιατί ήταν Ίδη αργα,έπρεπε να πας να κοιμηθείς για να ξυπνήσεις το πρωί
[.....]
Ξυπνάς το πρωί απο τις φωνές της μητέρας σου να σου λεει να ξυπνήσεις για να φας πρωινό και να ετοιμαστείς για να φύγετε
Εσυ:έρχομαι μαμααααα!
Καθώς έφαγες και εισουν έτοιμη μπήκατε στο αυτοκίνητο για να φύγετε...
Μετα απο αρκετές ώρες φτάσατε στο Wolverhampton όπου βρισκόταν η γιαγιά και ο παππούς σου για να σας καλωσορίσουν
.....
Μετά πού μίλησες και είδες τους συγγενείς σου και έφτιαξες τα πράγματα σου στο δωμάτιο σου βλέπεις το τηλέφωνο σου να δονείται στο μεγάλο και φανταχτερό γραφείο σου(Ναι όπως καταλάβατε η γιαγια και ο παππούς δεν εχουν οικονομικά προβλήματα!)
Καθώς βλέπεις Στην οθόνη του τηλεφώνου σου το Όνομα Ell και να γράφει καινούργιο μυνήματα
Ανοίγεις το μυνήματα και σοτ γράφει:
*φιλενάδα φτάσατε όλα καλά; Μην ανησυχείς θα σε επισκεφτώ γρήγορα χχ φιλιά η κολλητή σου <3 *
Εκεί πού πάς να της απαντήσεις
Η μαμά σου, σου φωνάζει να πάς κάτω...

Να βάλω νεχτ;;; <3

My other HalfWhere stories live. Discover now