Seznámení

3.1K 40 8
                                    

Nicole Black

Čauky jsem Nicole je mi 18let a chodím do třeťáku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Čauky jsem Nicole je mi 18let a chodím do třeťáku. Žiju jen s mamkou a bráchou. Můj otčím byl jen alkoholik a násilník. Mlátil mě a mámu, hlavně mě i když se mě brácha a mamka snažili chránit tak mě pořád mlátil potom zemřel. O našem vlastním otci nic nevím. Měla jsem ještě mladší sestřičku ale ta zemřela protože ji přejelo auto. Jinak měla jsem přítele ale ten mě mlátil, znásilňoval a dělal si semnou co chtěl a já už nevěřím klukům. Mám nejlepšího kamaráda Spencera je to nejlepší kluk co jsem kdy poznala. Máme spolu spoustu zážitků a vzpomínek. Jak už jsem říkala mám bratra je to moje dvojče ale dvojvaječný takže si nejsme moc podobní, mám s ním skvělý vztah a jsme jak nejlepší kamarádi chodí semnou do třídy. Jinak jsme celkem bohatý, mamka vlastní obrovskou firmu tady v LA kterou vybudovala. To je asi vše o mě a mým posraným životě, ale někdo ten život má ještě horší.

Thomas Black

Čus jsem Thomas ale normálně mi říkají Tome atd

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Čus jsem Thomas ale normálně mi říkají Tome atd. Je mi 18let a chodím do třeťáku. Žiju jen s mámou a ségrou které budu vždy chránit. Náš otčím byl alkoholik a násilnický idiot. Mlátil mojí mamku ale hlavně ségru, mě taky mlátil ale já to vydržel a nebylo to tak moc nejvíc šel po Nicky. O vlastním tátovi nic nevíme. Asi ve 14 jsem na sobě začal pracovat, posilovat atd. Jinak vztahy nejsou nic pro mě spíš mám holky jen na jednu noc a pak nazdar. Můj nejlepší kámoš je Jack. Mám ségru je to moje dvojče ale dvojvaječný takže si nejsme skoro vůbec podobný. Občas jdeme s Nicole, Spencerem což je její nejlepší kámoš a je to i můj kámoš ale ne tak dobrý jako Nicole, tak jdeme na párty ale obvykle když jsme na tý party jsem s nějakou holkou nebo s Jackem. Jinak jsme celkem bohatý. Jo a poslední věc je že hraju fotbal za školní tým.

Spencer Wilson

Čus jsem Spencer je mi 19let a chodím do třeťáku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Čus jsem Spencer je mi 19let a chodím do třeťáku. Žiju sám. Mám tu úplně nejlepší kamarádku ze všech Nicole. Jsem s Nicole oba ve stejné třídě i s jejím bratrem. Chodím s nima často na párty. Moji rodiče jsou totálně na píču takže jsem odtamtud musel vypadnout a tak bydlím sám. S holkama jen spím a bič mě nezajímají. Dřív se mi líbila Nicole ale pak se z nás stali kámoši a od té doby je to pro mě jej nejlepší kámoška kterou mám mega moc rád. Jinak rodiče mi furt posílají peníze takže se nemám špatně. Poslední věc asi že hraju fotbal za školní tým. 

Jack Daniels

Čau jsem Jack, je mi 19let a chodím do třeťáku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Čau jsem Jack, je mi 19let a chodím do třeťáku. Jsem na škole něco jako největší Fuckboy. Bydlím s mámou a s mojí maličkou 6tiletou sestřičkou je to moje malá princezna. Jinak mám nejlepšího kámoše Thomase má ještě ségru ale tý jsem si nikdy nevšiml i když s náma chodí do třídy. Já vím je to divný že ani nevím jak vypadá a nebo jak se jmenuje když s námi chodí do třídy a je to nejlepšího kámoše ségra. Jinak holky mám jen na jednu noc vyspat a odkopnout. Chodím často na párty a alkohol pro mě taky není cizí slovo. Jinak jsme celkem bohatý. A poslední věc že hraju fotbal za školní tým.

Miluju tě BabyKde žijí příběhy. Začni objevovat