1. KAYIT

1.7K 88 254
                                    


Yeni bir hikayeme daha hoşgeldiniz. Başından uyarmak isterim ki her zaman ki gibi +18 bir kitap olacak. Kitabın kaç bölümden oluşacağına daha karar vermedim. Kısa hikaye olabilir. Bilmiyorum. Aklıma geldi yazıyorum işte.

evanstanforovor bak mutlu ol diye bir stucky kitabı daha yazdım. Beğenirsin belki.

Uyarı verdiğim kısımlardan isterseniz atlarsınız.

İyi okumalar.

***

Elleri pantolonunun cebinde yürürken bir kez daha iç çekti. 26 yaşındaydı ve kafede ya da mağazada çalışarak birçok iş değiştirmişti. Asıl mesleği oyunculuktu. Yani mezun olduktan sonra bunun olmasını beklemişti. Ama o iş hemen olmuyormuş. Bunu anlamıştı.

Kaldığı tek odalı evin kirasının yanında bir de okul kredisinin borcunu ödeme zamanı gelmişti. Oyuncu olmak bu kadar mı zordu? Yakışıklılık desen, yetenek desen, boy pos desen onda vardı. O zaman neden birkaç replikle küçük roller veriliyordu?

"Sıçarım böyle şansın içine!"

Yanından geçen biri durup ona baktı ve yoluna devam etti. Steve sokakta yürüdüğünü unutup evdeki rahatlığıyla dışından konuşmuştu yine. Yüzünde oluşan tebessüm ile yürümeye devam etti. Acilen kendine hızlı para kazanacağı bir iş bulmalıydı.

Önüne gelen boş teneke kutuya tekme atınca adamın birinin poposundan sekip yere düştü. "Afedersiniz..."

"Kuvvet denemesi mi yapıyorsun? Sapanla kafama atsaydın."

Steve onun son cümlesini duyunca güldü. "Çok üzgünüm. Bilerek olmadı."

Siyah çerçeveli gözlüğünü düzelten cılız adam onu baştan ayağa süzdü ve sonra yanına yaklaşıp "Merhaba ben Bruce Banner. Yönetmen ve yapımcıyım. Oyuncu olmakla ilgilenir misin? Giden bir arkadaşımız yüzünden kadroda açık var."dedi sakince.

Steve ayağına gelen bu şansı kesinlikle tepmeye niyetli değildi. Heyecanla gülümsedi. "Evet isterim!"

Bruce ondaki heyecanı görünce gülümsedi. "Öncelikle neyin içine gireceğini sana göstereyim. Sonra karar ver. Benimle gel." Konuşmayı bitirip kaldırım kenarında park hâlinde olan siyah audiye yürüdü.

Steve sessizce onu izlerken düşündü. Konuşmalarının içinde takıldığı tek bir yer vardı. 'Neyin içine gireceği' kısmıydı.

***

Bu sadece kısa bir başlangıçtı. Konunun başı hakkında fikir edinin istedim. Gerçi zaten kısa bölümlerden oluşacak. Atıştırmalık gibi. Umarım beğenirsiniz.

Yeni bölüm ne zaman gelir belli değil. Yayınlıyım dedim. Sonra taslaktan falan silinmesin.

🎥

YOU ARE A STAR (STUCKY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin