1 глава-запознанството +18 сцена :3

156 3 1
                                    


На Вики и предстоеше да влезе във университета,а си нямаше и на представа какво я очаква тази година.

На 1 учебен ден тя беше както винаги с най-добрата си приятелка-Мария.Познаваха се от 4 клас,когато Мария влезна в нейния клас.От тогава са най-добри приятелки.Споделят си абсолютно всичко.

Днес Вики разглеждаше срадата,когато си засече погледа с едно красиво момче-Себастиан. Той отиде към нея и я попита:

Здравей.

Здравей.

Как се казваш?

Аз съм Вики.А ти?

Аз съм Себастиан.

Приятно ми е Себастиан.

На галено Себ.

Приятно ми е Себ.

Е аз трябва да тръгвам.

Добре,утре ще се видим.

Добре чао.

Вики отиде при Мария и както правят най-добрите приятелки-разказа ѝ всичко.Мария беше много щастлива за приятелката си.

На другия ден Вики и Себастиан пак се спогледаха,но този път Себ я гледаше по различен начин.Мария си помисли че има нещо между тях,но Вики ѝ обясни че едва вчера са се запознали.Но си личеше,че Себастиан иска нещо повече.


1 месец по-късно.

На Вики днес и предстоеше важен тест,когато преди часът в шкафчето си откри букет цветя.Имаше картичка на която пишеше:За най-красивото момиче на света.Себ

Вики се усмихна,прибра цветята и тръгна към класната стая.Но преди да влезе Себ я дръпна за ръката.

Остават 15 минути-каза Вики.

Не ми пука.Повече не мога да го отлагам-каза Себ и я дръпна към тоалетните.

Но...

Шшшшшшшшш,тихо.Ще се върнем на време за час спокойно.

Той я заведе в тоалетните и каза.

Най-накрая ще си моя Вики.

Какв..

Беше прекъсната от целувка.

Себстиан се отдръпна и махна тениската си и започна да целува Вики по врата.

Може би е време да се отпусна-мислеше си тя и се остави на течението.

Момчето свали и нейната блуза.Започна да разкопчава сутиена и докато я целува,но преди да го свали звънецът би.

Вики се изтреля като стрела към стаята и влезе.

Извинявам се госпожо,че чакъснях.

Но ти не си закъсняла има още 5 минути до часа.-каза госпожата ѝ

След малко дотича и Себастиан. 

Двамата си седнаха на местата и Мария каза:

Къде бяхте?

Дълга история.-каза Вики.

Часът започна.Това беше последния час.

Родителите на Себастиан бяха на почивка и той покани Виктория у тях,но той не я покани за да учат,а за да може най-накрая да я има само за себе си.

Те заедно отидоха у тях.Днес имаха много малко домашни.Научиха си за 30 мин.

Ще отида да направя кафе.

Себ я дръпна и каза.

Къде отиваш.Сега си само моя.

Как така?

Твърде много го отлагам,искам да го направим.

И аз но...

Себ я притисна до стената.

Няма но.Нямаш избор скъпа.

Ами тогава какво чакаш.

Себ се отдръпна и свали тениската си и тази на Вики.Започна да разкопчава копчетата на сутиена и.Разкопча ги и пред него се разкриха не много големи,но не и много малки гърди.Себастиян си казваше че е ударил джакпота. А после....

Е това беше за 1 глава. Ще довърша сцената във втора глава.

Любовна история /18+/Where stories live. Discover now