Когато стигнаха в училището се засякоха с Алексия.Тя нарочно се блъсна във Вики.
А:Внимавай къде ходиш глупачке!
С:Ей внимавай,ако ѝ кажеш още веднъж така.....
А:Какво?Какво ще направиш?
С:Офффф разкарай се.
С:Как е кракът ти Вики.
В:Добре.
Те влязоха в класната стая.Първият им час беше математика при онзи господин.
С:Надявам се да си е научил урока.
В:Няма как да не е.Така се развика.
Двамата започнаха да се смеят.Учителят влезе в стаята.Часът започна.Мина добре и Себ беше доволен че господина не каза нищо за гаджето му.
Имаха бел.и история.Нищо интересно не се случи през тези часове.Вики си говореше с Мария и ѝ разказа всичко от вчера.
Имаха голямо междучасие.Вики не яде нищо и отидоха на физическо.(Г е господина)
Г:Така ученици днес ще ви оставя да правите каквото си искате.
Всички се зарадваха.Господина се прибра във салона.
Вики започна да се разхожда с Мария,защото доктора ѝ каза да се движи но да не се натоварва много.
Алексия мина и нарочно бутна Вики за ранения крак.
Вики политна назад.Себастиан я видя и като стрела се запъти на там и успя да хване Вики.Мария хвана Алексия за косата.
М:Как смееш да буташ най-добрата ми приятелка глупачке?
Алексия се засмя.Мария я дръпна още по-силно.
М:ИСКАШ ДА ТИ УСКУБЯ КОСАТА ЛИ БЕ?
Мария ѝ шибна един силен шамар.
М:Това да ти е за урок НИКОГА повече да не нараняваш най-добрата ми приятелка.
И избута Алексия, а тя си тръгна.
С:Добре ли си мила?
В:Да добре съм,ако не беше ти...
С:Не.Не си го и помисляй.Винаги ще бъда до теб.
В:Мими благодаря ти много!
М:За нищо. От давна се сдържам,най-накрая.Нека да ѝ е за урок.
Себ изправи Вики и се прибраха.Часовете им свършиха.Себ я придружи до тях и видя че майка ѝ и баща ѝ са се врънали.
Кое е това момче миличка?-попита майка ѝ.
В:Мамо татко това е Себастиан,гаджето ми.
Себ изглеждаше така.
Баща ѝ попита.
Той доказал ли е че заслужава дъщеря ми.
Вики започна да разказва всичко-за кракът и за днес.Всичко без това че са правили секс.Тя знаеше че ако каже баща ѝ ще побеснее.За това реши да му го спести.
Мила.Трябва да ти кажем нещо.-каза майка ѝ
В:Какво има мамо.
Ами на нас с баща ти ни предложиха да работим в друг град и ние приехме.Обещавам ти че ще си идваме всеки уикенд.
В:Няма нищо мамо.
Вики се зарадва на ум защото ще кажи Себ по-често у тях.
На другия ден.....
Надявам се тази глава да ви хареса.Благодаря ви за подкрепата и на тази и на другата история.💕
VOUS LISEZ
Любовна история /18+/
Roman d'amourТук ще се разказва в 3лице. Ако сте под 18 не четете.