Egyetlen éjszaka

1K 79 25
                                    




A Torony fényei magasba szöktek, az éjszakában. Tekintve, hogy nemsoká éjfél, ezért a buli még nem igazán indult be. De az alapozásban megborult társaságok már javában nevetgéltek az oldalsó asztaloknál. Arcukat illumináltra festette a felettük végigfutó millió, színes égősor. A Torony, ahogy a neve is mutatja, egy égbe törő szórakozóhely volt, amely a helyi park szélén helyezkedett el. A kellemes időben pedig az éjszakai élet központjának számított tágas kertjével, ahol több száz ember tudott kényelmesen bulizni, jól felszerelt bárjaival a Torony aljában és a különböző teraszokon, valamint modern dj pultjával. Oldalt pedig az erdő és a fák félhomálya raklapból kiépített kanapékat rejtett nyári színes párnákkal, ahová a társaságok beszélgetni, a párok összemelegedni, a dohányosok cigizni vonulhattak el.

A növekvő tömeget becsalogatta a zene, a pultok előtt már a sor egész nagyra nőtt, ahogy italt kértek az emberek. Egy szőke fej esetlenül fordult ki a kertibártól a dj pult mellett, hogy a feje fölé tartott hatalmas tálcával visszaegyensúlyozzon asztalukhoz. A tömeg nem nagyon engedte át, így megkönnyebbülten felsóhajtva engedte le maga elé a piával megpakolt tartót, ahogy kiért az asztalok közé.

Ez Naruto köre volt, a vigyor pedig nem fagyott le arcáról, ahogy visszasétált barátaihoz. Az ősz beköszöntével ismét helyre állt az egyetemi élet a városban, és a legtöbb barátja most utazott csak vissza. Ezért ez a köszöntő bulijuk volt, ahogy a szemeszternyitó is. Emellett pedig egy rohadt nagy bebaszás.

Az asztaluk felől hangos nevetés hangzott fel, ahogy Kiba befejezett egy történetet, amit még akkor kezdett el, amikor Naruto felállt egy újabb körért. Elmosolyodott a barátai látványán, így nem vette észre, hogy egy társaság mellett halad el, melytől egy ezüst hajú srác abban a pillanatban pattant fel nevetve, és lépett ki egyenesen a szőke elé.

- Hé! – kiáltott Naruto, ahogy ösztönösen másik oldalára tartotta a tálcát, de az italok így is kis mennyiségben kicsorogtak a poharaktól. A srác oldalról Narutoba ütközött.

- Oh! Bocs, Haver! – veregette egyből nevetve vállba a srác, amitől ismét megremegett tálcát tartó keze, és újabb adag sör bukott ki a poharakból.

- Hagyd már Suigetsu! – szólt egy mély hang az asztal felől, mire Naruto egy elegáns alakra kapta tekintetét. A fekete szembogarak a kékbe villantak, a szőke pedig úgy érezte, lelkéig hatol az a pillantás. Valahonnan szörnyen ismerős volt neki ez a kimondottan szexi srác, de nem tudta felidézni, honnan. Pedig népszerű gyereknek számított, de ez a társaság új volt. – Mi az, Szöszi? Annyira beszívtál, hogy teljesen meghalt az utolsó agysejted is?

A fekete hajú srác arrogáns félmosolyra húzta ajkait, ahogy kiejtette a szavakat porcelán ajkai közül, mikor a szőke már fél perce őt méregette. Szájához emelte cigijét, hogy elegánsan beleszívjon, miközben tekintetét le sem vette Naruto egyre vörösödő fejéről. Végül a napbarnított kezek lecsapták az asztalukra a tálcát, amitől még egy kevés sör kilöttyent. A kezdeti szimpátia dühbe fordult át.

- Hogy te mekkora egy arrogáns pöcs vagy! – vetette oda Naruto az asztal szélére támasztva izmos karjait. A társaság fölé magasodott, mire egy velük ülő, vörös hajú lány idegesen dőlt távolabb tőle. A mellette lévő Suigetsu pedig figyelmeztetőn ragadta meg a fehér pólóba bújtatott vállakat. Naruto nyakán előre bukott a nyaklánca, izmos mellkasára pedig belátást engedett a póló v-kivágása. Sasuke nem mutatott reakciót, de tekintete egy pillanatra levándorolt.

- Ide érzem a szar füvetek szagát – felelte egyszerűen, majd úgy fordult vissza a többiekhez folytatni a beszélgetést, mintha nem támaszkodna éppen egy nagyon ideges Naruto az asztaluk szélén.

Egyetlen éjszaka (Oneshot)Where stories live. Discover now