Tembel Kız

3 0 0
                                    

Şuanda rahat koltuğumda oturuyorum. Taki annemin ''Gelde şu odanı topla'' demesiyle kalktım. Hayır yani neresini toplıyayım. Alt üstu 2 tişört , çift terlik , lastik tokalar var. Ve beni hiç rahatsız etmiyor.  Arkadaşım whatsapp'tan nezaman geleceksin diye mesaj atmış. Babamda bahçeden ''Aleyna , gelde şu çimleri keselim'' diyor. Annem odanı topla diyor. Benim kaderim bumu gerçekten?. Küçükken "Keşke büyüsem." Diye hayaller kuruyordum. Büyüdümde noldu?. Anca ortaki kıyafetlerimi toplamamla yoruluyorum zaten. Sormayı unuttum benim kadar tembelmisiniz?. Umarım değilsinizdir. İşim cidden zor. Tek sevdiğim aktivite "Yatağimda oturup kitap okumak". En güzeli üstüne sıcak çikolata muhteşem ikili!. Bugün günlerden "Temizlik"günu. Benim nefret edip annemin bayıldığı gün. Annemin bu günde "Aleyna kızım , sarı bezi getirirmisin.". "Aleyna boş boş oturma". "Çok tembelsin" demesi moda gerçekten. Ama bugün sanki farklı uyandım. Sanki oturmaktan , uyumaktan , kitap okumaktan , hayal kurmaktan farklı işlerim var ve bunları yapmam lazım gibi hissettim. Ve hiç oturmadan temizlik yaptım. İşe odamı toplamakla başladım. Sonra salona geçtim. Koltukların üzerindeki eşyaları topladım. Bulaşıkları yıkamaya calıştım. Çöpleri toplayıp , evimizin önündeki çöplüğe attım. Ve bugünlük bukadar. Ben tembelim. Hayal kurmam lazım.

CESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin