KORKU

73 1 0
                                    

O aksamdi yasananlar...O aksam tanidim onu. O aksam hissettiklerimi, bakislarimi aciklayamamistim kendime.Anlam veremiyordum.Her gece bir barda sarki soylerdim.Kendi besteledigim sarkilari soylerdim.O gece sahnede ilk besteledigim sarkiyi soylerken hissettiklerim bakislarim hepsi kendimdi.Evin kapisinda anahtari bulma cabalarim beni deli etmisti.Kapiya tam yaslanirken yere dustum.Kapi acikti.Hemen elime kapidaki terlikten birini alarak iceri girdim.Kahretsin niye geri gitmemistim ki!Aldigim judo derslerine guveniyordum.Arkamdan bir ses geldi.Kendi kalp atislarimdan erkek sesi mi kadin sesi mi onu bile duyamadim.Ama karanlikta arkami dondugumde heybetine bakilirsa erkek gibi gorunuyordu.Birden geriye dogru adimlarimi atiyordum.Lamba birden acildi.Adam kar maskesi bile takmamisti.Hicbir korkusu bile yoktu.Otuz otuzbes yasinda gibiydi.Esmerdi.Ve yapiliydi.Elinde silah vardi.Arkasinda kabadayi bir adam bana bakiyordu.Adam siskaydi.Bakislari sertti.Korkmustum.

  Adam bana "Seni taniyorum kizim.Bana yardim et demisti."Ben direkt baska adam var mi diye baktim ama yoktu.Evde sadece ben ve ikisi vardi.Adam elinde silah tutmuyordu.Ama herhangi bir yerinde bir silah oldugunu biliyordum.Firsattan istifade kapi acikken yapili adama karsi judoda ogrendigim bir hareketi yapip kactim.Adam pesimden geliyordu.Ama hala silah sesleri gelmiyordu.

  Bu iste bir terslik vardi.Kaciyordum.bir sokak arkaya gittim.Cimenliklerin arasindan caddeye kacmayi planliyordum.Yorulmustum.Arkama baktigimda adam beni takip etmiyordu.Karanlikti ortalik.Onumu dondugumde birisi bana yumruk atti..Kimdi bu?? Onu goremiyordum.Birden yere dustum

KAÇAK AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin