İlk Röportaj

154 12 2
                                    

Yağmurkrk ile röportajımız;
Yazar Hakkındakiler

  Yağmur,Serseri(!)Öğretmenim,Töre ve Mafyalar Tesadüfü Sevmez'in yazarıdır.17 yaşında, akrep burcu, yazı yazmayı,kitap okumayı ve gezmeyi çok seviyor.Wattpad 'e yaklaşık-tahminen- bir buçuk yıl önce üye olmuş. Ve bir yıldır wattpad 'de hikaye yazıyor.İlk Töre adlı hikayesini yazmaya başlamış.Daha wattpad 'in varlığını bilmezkende kâğıtlara bir şeyler karalıyor.Annesine,ablasına büyük bir heyecanla okutuyormuş. Wattpad'deki yazarların çoğunu seviyor.Ama takip etme fırsatı olmuyor.Nadiren sevdiği yazarlardan biri Büşra Küçük'tür.

Hikayeleri Hakkında:

Mafyalar Tesadüfü Sevmez

Okullar açıldıktan sonra devam edicek.Önceden bir arkadaşıyla yazıyordu.Ama yazdığı arkadaşıyla yollarını ayırdıkları için yazmayı bırakmıştı.Ama şimdi kendisi,tek başına yazıcak.Biraz zor olsada, ama eğer okuyucular aynı olmadığını,final yapmasını isterlerse o zaman malesef hikaye final olucak.

Töre

En son kasım ayında yaptığı açıklama ile hikayeyi askıya almıştı.Ama okulların açılması ile Töre hikayesi kaldığı yerden devam edicek.

Serseri(!) Öğretmenim

M.T.S, Töre ve Serseri(!)Öğretmenim'de devam edicek.Maya ve Oktay için özel bölüm isteyenler,yazarımız ara ara onlar ile ilgili bölüm atacağını söyledi.Ve gelelim güzel habere, eğer Serseri(!)Öğretmenim final olursa 2.Kitap çıkıcak mı? Yazarımız,eğer çok fazla istek olursa,okuma oranı,yorumlar,beğeniler vb. göz önünde bulundurularak 2.kitap çıkabilirmiş.Bunları Finale yaklaştığında size bir duyuru yapıcak ve bununla kesin olarak 2. Kitap çıkıcak mı? Çıkmıcak mı? öğrenicez.


Soru § Cevap
Soru:Hikayene kötü yorum geldiğinde üzülüyor musun? Ve bu yorumlar yüzünden hikayeni silmeyi hiç düşündün mü?
Cevap:Töre kitabımda bir ara gerçekten çoook sinirlendim ve hesabımıda kapatacaktım.Sonra okuyucularımın yorumları beni kendime getirdi ve kendimi silkeleyip bunlar için okuyucularımı üzmemeyi öğrendim :) Bazen bir mesaja bile o kadar üzülüyorum,o kadar sinirim bozukuyorki anlatamam.Hikayeyi silmek gibi bir planım yok olmamaktadır :) Burdan tüm antilere duyurulur :D
Soru:Bence antiler kötü yorum yapmaktan vazgeçmeli, üzmekten başka bir şey yapmıyorlar.Sence?
Cevap:Yoo,yapsınlar bazı okuyucularım benim yerime cevap veriyor ya  o an ki mutluluk tarif edilmez :D
Soru:Birilerinin senin yanında olup sana destek olması nasıl bir duygu?
Cevap:Anlatsam anlatamam bile :D O derece mükemmel, o derece güven verici :) bir duygu
Soru:En ufak bir şeyde mutlu olur musun? Veya üzülür müsün?
Cevap:Ben her şeyin dolu tarafından bakan bir insan olduğum için en ufak bir şeyde mutlu olurum.Neden olmayayım ki? Üzülme konusunda da bazı şeyler ciddi anlamda canım sıkılıyorsa, evet üzülürüm :)
Soru:Hikayelerinde kendi hayatından az da olsa bir şeyler var mı?
Cevap:Kimin olmaz ki ? Her şeyden, gördüklerimden ,hissettiklerimden ve birazda benden var :)
Soru:Facebook grubu açıldı mı?
Cevap:Bir keresinde sırf okuyucular istiyor diye whatsap grubu açtık ve sonuç:Hüsran
Soru:Hüsran?Noldu ki?
Cevap:Açtıktan sonra okuyucular size selam bile vermiyor.Bu beni üzdü yalan yok. O yüzden tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum.
Soru:Töreyi ne zaman final yapmayı düşünüyorsun? Finalden sonra 2.Kitap çıkıcak mı?Veya buna benzer?
Cevap:Serseri(!)Öğretmenim'i yazmaya başladığımdan beri açıkcası o hikayemle hiç ilgilenmedim.Beni şaşırtan hala okunmaya devam ediyor olması. Kafamda daha binlerce hikaye var ve devamı değilde,Töre konusunda başka bir hikaye?  Buda şıklarımın arasında tabi :)
Soru:Şu soralar yazılan bad boy hikayelerinden yazmak gibi bir düşüncen var mı?
Cevap:Poyraz bence yeterince açık bir cevap :D Bad boy ve bununla ilgili her hikayeye bayılıyorum.Ciddiyim.Aynı konunun farklı hayatlara taşınması beni okumaya heveslendiriyor :D
Soru: bir yayınevi ile antlaşıp Serseri(!) Öğretmenim'in kitap olmasını ister miydin?
Cevap:Hangi yazar istemez ki? Dğşüncesi bile heyecan verici ama daha o yola var gibi :)
Soru:Hikayeni yazarken-kapak,karakterler vb.-hiç yardım aldın mı?
Cevap:Bir tek kapak için aldım.Çünkü bu konularda pekte yetenekli değilim :)
Soru:Okuldan arkadaşlarında hikayelerini okuyan var mı? Arkadaşlarından hikayeni beğenmeyen var mı?
Cevap:Sınıftaki arkadaşlarım geç Bölüm attığımda beni darp ediyorlar :D Ciddi ciddi kafama şaplak yiyorum.Hayır. Bazı yerlerinde sevmediklerinde bana söylüyorlar ama bu nadir bir tek bölüm konusunda ısrarcılar o kadar :)
Soru:Biseksuel,gay,lez vb. bu gibi durumları hoş karşılıyo musun? Veya beni ilgilendirmez onların hayatımı diyorsun?
Cevap:Hoş karşılamıyorum.Ama onlara iğrenç bir yaratık gözüylede bakmıyorum.Herkesin kendi tercihi sonuçta saygı duyulması gerekir :)

Yağmur röportajı kabul ettiğin için  tekrar çokk teşekkür ederim :D


İstek üzerine ve beğenilirse tekrar röportaj yapılcak kiminle yapılacağı hakkında kesin bir şey yok. İstediğiniz yazarlar varsa özelden veya yorum olarak belirtebilirsiniz.

^^Yazım yanlışları varsa özür dilerim.^^
-Xx

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin