Taylor Swift’in gerçek adı nedir? Taylor Swift ismi ile tanınan sanatçının gerçek ismi Taylor Alison Swift’tir. Ünlü şarkıcının annesi (Andrea) ona bu ismi vermiştir. 1948 doğumlu ABD’li şarkıcı James Taylor’un soy adından esinlenmiştir. Andrea cinsiyetten bağımsız bir ismin Taylor’a hayatında başarı getireceğini düşünmüştür. Taylor Swift’in takma adı nedir? Taylor Swift’in çok sayıda takma ismi vardır. Bunlar Swifty, The Poet Laureate of Puberty, T-Fugly, T-Swizzle, T, Tayter Tot, Aly, Tails, T-Swift, TayTay, Tay gibidir.
Taylor Swift’in ayırt edici özellikleri nelerdir? Taylor Swift çok uzundur ve ayrıca çok incedir. Bunun yanında ünlü şarkıcının ayağının üzerinde bulunan kalp şeklindeki dövme onu farklı kılan ayırt edici özelliklerdir.
Taylor Swift ne zaman doğdu? Taylor Swift 1989 yılında doğmuş genç sayılabilecek bir sanatçıdır. Taylor Swift’in doğum tarihi 13 Aralık 1989’dur. Taylor Swift’in burcu nedir? Taylor Swift’in burcu yaydır.
Taylor Swift hangi okulda okudu? Taylor Swift doğduğu yer olan Pennsylvania’da bulunan Türkiye’deki kreş tipi eğitim veren Wyndcroft School ismindeki okulda 9 yaşına kadar eğitim görmüştür. Sanatçı ardından “West Reading Elementary Center” ismindeki okulda ilkokulu, “Wyomissing Area Junior/Senior High School” ismindeki okulda ise lise eğitimi almış liseyi evde aldığı eğitimlerle tamamlamıştır. Başarılı sanatçı sürücü ehliyeti alabilmek için 15 yaşındayken tam 3 kez girişimde bulunmuştur.