Em.... co do czwartej, piątej części Baśnioboru i pierwszej Smoczej Straży, będą spojlery...... Tytuł tego rozdziału mówi sam za siebie... Wpadłam na ten pomysł czytając coś na wattpadzie... Nie jest to rozkmina, ani żadna teoria spiskowa tylko jako taka informacja na którą chcę zwrócić uwagę. Mianowicie zorientowałam się, że Brandon Mull ma fioła na punkcie książąt. Wiem to. Zwróciliście uwagę na osoby, które się Kendrze podobały? Mam nadzieję, że zbędne są wyjaśnienia, ale dla osób które czytają tylko dialogi (jak ja w niektórych książkach) lub czytają wybiórczo muszę to napisać. Mianowicie chodzi mi o trzy osoby: Gavina, Paprota i Garretha. Proszę bardzo, jak coś możecie sobie tego ostatniego podważyć! Stwierdzicie sobie: ,,K e n d r a N I E b y ł a w n i m z a k o c h a n a !!!'' Co jest prawdą. A ja mam źródło wiarygodne, które potwierdza, żeby brać go pod uwagę. W pierwszym tomie smoczej straży jest napisane ,,Najprzystojniejszym mężczyzną, jakiego Kendra widziała na żywo, był Paprot. Ten jeździec miał zupełnie inny styl, ale dorównywał jednorożcowi. Choć żadnego z ludzi w tłumie dziewczyna nie nazwałaby mniej atrakcyjnym od tego młodzieńca, większość była zbyt dojrzała, żeby wywołać w niej takie zmieszanie, jakie teraz poczuła. - Witajcie w Terrable, Kendro i Secie Sorensonowie - odezwał się jeździec wyraźnym głosem - Jestem Garreth,'' (dla niedowiarków strona 191/192) Więc jak sobie chcecie, ale ja na niego patrzę. Gavin Rose, który okazał się być Navarogiem jest księciem smoków. Paprot jest synem Królowej Wróżek, więc też jest księciem. A Garreth jest drugim synem lorda Dalgorela, czyli też księciem, bo lord Dalgorel jest władcą/(królem?) Świetnego Ludu.. Brandon Mull zawsze próbuje, żeby Kendra była z jakimś księciem... ja uważam, że ma leciutkiego fioła. Brandon Mull ciągle pisze o księciach, więc coś jest nie tak.... Mam nadzieję, że nikt nie rozbije Brackendy, żaden książę... (wielgachne SORRY, za tyle powtórzeń)
Standardowo, macie coś do dodania piszcie. a teraz...
OREWUAR!!
CZYTASZ
Baśnioludek - (czyli czytaj opis)
FanfictionBaśnioludek - wszystko o Baśnioborze i Smoczej Straży. Będą tu moje teorie, opinie, shipy. Podsumowując - wszystko co mi przyjdzie do głowy 😋🤗 Zaaapraszam do czytania!